vytisknout velikost písma Alfa Romeo 4C dostala 315 koní. Maximálne ide cez 300 km/h

Alfa Romeo 4C dostala 315 koní. Maximálne ide cez 300 km/h

Spoločnosť Pogea Racing GmbH sa vytasila so zaujímavou úpravou určenou pre Alfu Romeo 4C. Na karosériu zamierili karbónové prvky vylepšujúce aerodynamiku, nechýbajú nové kolesá a samozrejme došlo aj na zvyšovanie výkonu. Výsledok údajne pokorí hranicu 300 km/h.

Sada aerodynamických prvkov vyrobených z karbónu obsahuje predný spojler, prahové nástavce, dozadu sa nasťahoval nový difúzor a veľmi rozmerné krídlo. Čierne disky majú osemnásť palcov vpredu a o palec viac na zadnej náprave.

Všetky novinky nie sú na karosérii len tak pre parádu. Zariadiť majú väčší prítlak, čo sa vzhľadom k jazdným výkonom veľmi hodí. Pogea Racing totiž vyladila benzínový štvorvalec na 232 kW (315 k) a 455 Nm. To ľahkému talianskemu kupé postačí k zrýchleniu z nuly na 100 km/h za 3,8 s a k dosiahnutiu najvyššej rýchlosti cez 300 km/h.

alfa_11.jpgalfa_01.jpgalfa_02.jpgalfa_05.jpgalfa_07.jpgalfa_08.jpgalfa_09.jpgalfa_06.jpgalfa_10.jpgalfa_03.jpgalfa_04.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY