vytisknout velikost písma Alfa Romeo 4C: bez strechy možno už na autosalóne v Ženeve

Alfa Romeo 4C: bez strechy možno už na autosalóne v Ženeve

Do prvého veľkého európskeho autosalónu roku 2014 zostáva niekoľko málo týždňov. Tak, ako tomu je vždy, aj tentoraz sa začínajú objavovať prvé neoficiálne informácie o novinkách, ktoré by tu mali byť k vzhliadnutiu. S jednou takou prišiel server autoguide.com. Podľa neho sa môžeme tešiť na otvorené prevedenie modelu Alfa Romeo 4C.

Základ automobilu bude logicky zhodný s kupé, avšak na rozdiel od neho dostane novinka karbónový strešný panel, ktorý bude možné demontovať. Bohužiaľ tým všetok prídel informácií končí, takže nezostáva, než si chvíľu počkať. Ak Alfa Romeo naozaj túto premiéru chystá, mali by sa ďalšie fakty objaviť veľmi skoro.

Alfa Romeo 4C sa predstavila pred rokom taktiež na autosalóne v Ženeve. O pohon sa stará preplňovaná jedna-osmička s parametrami 240 koní a 340 Nm. V kombinácii s hmotnosťou 895 kg to stačí na zrýchlenie z nuly na stovku za 4,5 s

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY