vytisknout velikost písma Ako vyzerá Škoda Rapid Spaceback vo verzii s „cenou od“?

Ako vyzerá Škoda Rapid Spaceback vo verzii s „cenou od“?

Možno už ste zachytili informáciu o tom, že aktuálne prebieha medzinárodná prezentácia novej Škody Rapid Spaceback. Z našej redakcie do Talianska odcestoval Jiří Duchoň a hneď zajtra sa môžete tešiť na jeho prvé dojmy. Pretože už sa táto novinka pár dní oficiálne predáva, nájdete na oficiálnych stránkach tiež konfigurátor, ktorý čiastočne odkrýva verziu, ktorú si zaručene Jirka v Taliansku nevyskúša.

Samozrejme je reč o výbave Active, ktorá v kombinácii so základnou motorizáciou 1.2 MPI stojí okolo 11 300 €. Štandardom sú štrnásťpalcové plechové disky, bubnové brzdy vzadu, nárazníky vo farbe vozidla, zadný stierač, výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča, elektricky ovládané okná vpredu, centrál (bez diaľkového ovládania), sada airbagov a bezpečnostných asistentov. Škodovka sa ale poučila z kritiky prvej verzie Rapidu a hneď od začiatku ponúka Rapid Fresh, ktorý stojí 10 500 € s rovnakou motorizáciou a bohatšou výbavou. Navyše dostanete predovšetkým klimatizáciu, rádio, hmlovky a pätnásťpalcové zliatinové kolesá.

Rapid Spaceback zamieri do miest, kde zhruba začína päťdverový Hyundai i30 (od 11 200 €), Renault Mégane (od 10 500 €), Kia Cee´d (od 10 500 Sk) alebo napríklad Opel Astra (od 11 000 €).

rapid_active_1.jpgrapid_active_6.jpgrapid_active_2.jpgrapid_active_3.jpgrapid_active_4.jpgrapid_active_5.jpg 
Foto: Škoda Auto

Základnou farbou je biela alebo modrá, ďalšie sú za príplatok 150 - 500 €. Výbava Active pôvodne dostala len prípravu na rádio, v rámci Rapidu Fresh však bola ponuka rozšírená ako o základné rádio, tak aj o manuálnu klimatizáciu.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY