vytisknout velikost písma Ako vyzerá Škoda Rapid Spaceback vo verzii s „cenou od“?

Ako vyzerá Škoda Rapid Spaceback vo verzii s „cenou od“?

Možno už ste zachytili informáciu o tom, že aktuálne prebieha medzinárodná prezentácia novej Škody Rapid Spaceback. Z našej redakcie do Talianska odcestoval Jiří Duchoň a hneď zajtra sa môžete tešiť na jeho prvé dojmy. Pretože už sa táto novinka pár dní oficiálne predáva, nájdete na oficiálnych stránkach tiež konfigurátor, ktorý čiastočne odkrýva verziu, ktorú si zaručene Jirka v Taliansku nevyskúša.

Samozrejme je reč o výbave Active, ktorá v kombinácii so základnou motorizáciou 1.2 MPI stojí okolo 11 300 €. Štandardom sú štrnásťpalcové plechové disky, bubnové brzdy vzadu, nárazníky vo farbe vozidla, zadný stierač, výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča, elektricky ovládané okná vpredu, centrál (bez diaľkového ovládania), sada airbagov a bezpečnostných asistentov. Škodovka sa ale poučila z kritiky prvej verzie Rapidu a hneď od začiatku ponúka Rapid Fresh, ktorý stojí 10 500 € s rovnakou motorizáciou a bohatšou výbavou. Navyše dostanete predovšetkým klimatizáciu, rádio, hmlovky a pätnásťpalcové zliatinové kolesá.

Rapid Spaceback zamieri do miest, kde zhruba začína päťdverový Hyundai i30 (od 11 200 €), Renault Mégane (od 10 500 €), Kia Cee´d (od 10 500 Sk) alebo napríklad Opel Astra (od 11 000 €).

rapid_active_1.jpgrapid_active_6.jpgrapid_active_2.jpgrapid_active_3.jpgrapid_active_4.jpgrapid_active_5.jpg 
Foto: Škoda Auto

Základnou farbou je biela alebo modrá, ďalšie sú za príplatok 150 - 500 €. Výbava Active pôvodne dostala len prípravu na rádio, v rámci Rapidu Fresh však bola ponuka rozšírená ako o základné rádio, tak aj o manuálnu klimatizáciu.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY