vytisknout velikost písma Ako vyzerá Škoda Rapid Spaceback vo verzii s „cenou od“?

Ako vyzerá Škoda Rapid Spaceback vo verzii s „cenou od“?

Možno už ste zachytili informáciu o tom, že aktuálne prebieha medzinárodná prezentácia novej Škody Rapid Spaceback. Z našej redakcie do Talianska odcestoval Jiří Duchoň a hneď zajtra sa môžete tešiť na jeho prvé dojmy. Pretože už sa táto novinka pár dní oficiálne predáva, nájdete na oficiálnych stránkach tiež konfigurátor, ktorý čiastočne odkrýva verziu, ktorú si zaručene Jirka v Taliansku nevyskúša.

Samozrejme je reč o výbave Active, ktorá v kombinácii so základnou motorizáciou 1.2 MPI stojí okolo 11 300 €. Štandardom sú štrnásťpalcové plechové disky, bubnové brzdy vzadu, nárazníky vo farbe vozidla, zadný stierač, výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča, elektricky ovládané okná vpredu, centrál (bez diaľkového ovládania), sada airbagov a bezpečnostných asistentov. Škodovka sa ale poučila z kritiky prvej verzie Rapidu a hneď od začiatku ponúka Rapid Fresh, ktorý stojí 10 500 € s rovnakou motorizáciou a bohatšou výbavou. Navyše dostanete predovšetkým klimatizáciu, rádio, hmlovky a pätnásťpalcové zliatinové kolesá.

Rapid Spaceback zamieri do miest, kde zhruba začína päťdverový Hyundai i30 (od 11 200 €), Renault Mégane (od 10 500 €), Kia Cee´d (od 10 500 Sk) alebo napríklad Opel Astra (od 11 000 €).

rapid_active_1.jpgrapid_active_6.jpgrapid_active_2.jpgrapid_active_3.jpgrapid_active_4.jpgrapid_active_5.jpg 
Foto: Škoda Auto

Základnou farbou je biela alebo modrá, ďalšie sú za príplatok 150 - 500 €. Výbava Active pôvodne dostala len prípravu na rádio, v rámci Rapidu Fresh však bola ponuka rozšírená ako o základné rádio, tak aj o manuálnu klimatizáciu.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY