vytisknout velikost písma Ako sa stavia Formula 1: na návšteve u Red Bullu

Stajňa Infiniti Red Bull nás pozýva na návštevu svojich dielní, v ktorých sa stavajú špičkové monoposty pre šampionát Formule 1.
Ako sa stavia Formula 1: na návšteve u Red Bullu

Vždy platilo, že tímy zúčastňujúce sa špičkových športových podnikov na čele s Formulou 1 pracovali v úplnom utajení. Dokonca ani presné parametre motorov či konštrukcie prevodoviek nepoznáme, tak intenzívne si jednotlivé tímy chránia svoje know-how. Napriek tomu stajňa Infiniti Red Bull prišla na spôsob, ako ukázať výrobu monopostu Formuly 1, ale nič dôležité pritom neprezradiť.

Teraz zverejnila v poradí svoje štvrté a posledné video naznačujúce zrod monopostu Formuly 1. Sústredí sa v ňom na konečnú montáž špeciálov, avšak väčšinu času zaberajú rozhovory a pohľady na testovacej trati, čo ale tomuto snímku nijak neuberá na atraktivite. Vedzte, že Red Bull stavia vždy päť podvozkov, dva pre tréningy, dva pre testy a jeden náhradný. Neprekvapí, že kľúčové diely prechádzajú sériou testov, ktoré zahŕňajú aj testy ultrazvukom alebo pod röntgenovým žiarením.

Pozrite sa teraz na štvoricu krátkych filmov v chronologickom poradí.


 

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY