vytisknout velikost písma Ako by sa vám páčil Volkswagen Passat R s výkonom 400 koní?

Ako by sa vám páčil Volkswagen Passat R s výkonom 400 koní?

Nová generácia Volkswagenu Passat sa predstavila na autosalóne v Paríži, pričom sme mali možnosť vidieť aj športovo ladené prevedenie R-Line. Pretože automobilka plánuje rozšíriť svoju ponuku ostrých modelov R, je veľmi pravdepodobné, že sa v budúcnosti dočkáme aj ešte podstatne ostrejšie verzie Passatu. Ako by takýto voz mohol vyzerať, to naznačuje priložená vizualizácia. 

Tá však neukazuje len tak obyčajné R, ale rovno prevedenie disponujúce výkonom 400 koní. Podobný Passat by bol určite veľmi zaujímavým modelom pre záujemcov o patrične svižnú jazdu a priestranný interiér.

Navyše spomínaný výkon nie je len prázdnym výstrelom do tmy, automobilka naozaj takto silný motor má. Ide o litrovú jednotku, ktorá sa predstavila naposledy pod kapotou Audi TT Sportback. 

V prípade chystaného štvordverového Audi stačil výkon motora na zdolanie stokilometrovej rýchlosti za 3,8 s, maximálna rýchlosť potom činí obvyklých 250 km/h. V Audi motor spolupracuje so sedemstupňovým automatom a pohonom všetkých kolies. Tak teda: Ako by sa vám niečo podobné páčilo v kombinácii s Passatom?

pass_r.jpg
Foto: X-Tomi Design

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY