vytisknout velikost písma Aj Toyota Yaris dodrží pravidlo "po troch rokoch facelift". Prvé snímky tu

Aj Toyota Yaris dodrží pravidlo "po troch rokoch facelift". Prvé snímky tu

Na trhu je nepísaným pravidlom, že by po troch rokoch od predstavenia nového modelu mal prísť facelift. Toto pravidlo už bolo potvrdené v mnohých prípadoch a ďalším takým bude Toyota Yaris. Tá sa svetu predstavila ako tretia generácia v roku 2011, takže už je najvyšší čas.

Na internete možno dohľadať prvé zábery odhaľujúce, o čo sa zhruba bude jednať. Modernizácia podľa nich vyzerá úplne klasicky. Iný je predný nárazník, úprav sa dočkala aj maska ​​chladiča alebo predné svetlomety. Novinky potom nájdeme aj vzadu, opäť sa týkajú nárazníka a zadných svetiel.

Japonský trh sa môže tešiť aj na prevedenie RS, ktoré dostalo ešte agresívnejší výraz, iné zliatinové kolesá a športovo ladený interiér. Podrobnejšie informácie ale chýbajú, takže nezostáva, než si na ne počkať. Dlhé čakanie by to byť nemalo.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY