vytisknout velikost písma Aj Toyota Auris dostala facelift a nové motory

Aj Toyota Auris dostala facelift a nové motory

Toyota ukáže v Ženeve aj faceliftovaný model Auris, ktorý doplní už predstavený omladený model Avensis. Žiadne radikálne zmeny nečakajte. Toyota je trochu zdržanlivá so zverejňovaním informácií, takže si môžeme prezrieť len tri oficiálne fotografie. O motoroch nevieme nič konkrétne.

AURIS_01_GENEVA_MS_2015.JPGAURIS_02_GENEVA_MS_2015.JPGAURIS_03b_GENEVA_MS_2015 01.jpgFacelift Toyoty Auris má priniesť predovšetkým úspornejšie motory a príjemnejší interiér s bohatšou bezpečnostnou výbavou

Automobilka síce tvrdí, že Toyota Auris dostane nové úspornejšie a výkonnejšie naftové aj benzínové motory, ale na presnejšie informácie si ešte musíme počkať. Vieme, že sa do interiéru nasťahujú nové hodnotnejšie materiály a že sa rozšíri bezpečnostná a komfortná výbava, či už základná alebo príplatková.

Toyota opäť vsadí na hybridný pohon, ktorý je obľúbený predovšetkým v tých európskych krajinách, kde sa dane odvíjajú podľa vypúšťaných emisií CO2. Súčasný hybridný Auris má normovanú spotrebu od 3,8 litra na 100 km a emisie 87 g/km CO2. Model po facelifte tieto hodnoty určite ešte vylepší.

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY