vytisknout velikost písma Aj Toyota Auris dostala facelift a nové motory

Aj Toyota Auris dostala facelift a nové motory

Toyota ukáže v Ženeve aj faceliftovaný model Auris, ktorý doplní už predstavený omladený model Avensis. Žiadne radikálne zmeny nečakajte. Toyota je trochu zdržanlivá so zverejňovaním informácií, takže si môžeme prezrieť len tri oficiálne fotografie. O motoroch nevieme nič konkrétne.

AURIS_01_GENEVA_MS_2015.JPGAURIS_02_GENEVA_MS_2015.JPGAURIS_03b_GENEVA_MS_2015 01.jpgFacelift Toyoty Auris má priniesť predovšetkým úspornejšie motory a príjemnejší interiér s bohatšou bezpečnostnou výbavou

Automobilka síce tvrdí, že Toyota Auris dostane nové úspornejšie a výkonnejšie naftové aj benzínové motory, ale na presnejšie informácie si ešte musíme počkať. Vieme, že sa do interiéru nasťahujú nové hodnotnejšie materiály a že sa rozšíri bezpečnostná a komfortná výbava, či už základná alebo príplatková.

Toyota opäť vsadí na hybridný pohon, ktorý je obľúbený predovšetkým v tých európskych krajinách, kde sa dane odvíjajú podľa vypúšťaných emisií CO2. Súčasný hybridný Auris má normovanú spotrebu od 3,8 litra na 100 km a emisie 87 g/km CO2. Model po facelifte tieto hodnoty určite ešte vylepší.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY