vytisknout velikost písma Aj Tesla Model S môže byť štvormiestnym autom s dvojicou kresiel vzadu

Aj Tesla Model S môže byť štvormiestnym autom s dvojicou kresiel vzadu

Rovnako ako Range Rover, Jaguar a mnoho ďalších, môže byť po novom aj Tesla Model S vybavená dvojicou kresiel v druhej rade. Americká automobilka predstavila tzv. Executive Rear Seats tak trochu v tichosti už na detroitskom autosalóne.

Záujemcovia si musia pripraviť dvetisíc dolárov. Lenže aby ste si vôbec mohli priplatiť za luxusné druhý rad sedadiel, je potrebné pred tým zaškrtať ešte niekoľko ďalších položiek v ponuke.

Konkrétne ide o kožené čalúnenie interiéru, ktoré je dostupné v troch odtieňoch za cenu 1 500 dolárov, za rovnakú sumu je potrebné ešte zaobstarať Alcantarou čalúnený strop a navyše pridať 3 500 dolárov za "premium interior package". Dohromady vyjde príplatok za dve kreslá vzadu na 8 500 dolárov.

Za túto cenu dostanete štvormiestny interiér, ktorý vyzerá na fotkách veľmi luxusne. Zadné sedadlá sú vyhrievané a na mieste prostredného cestujúceho nájdete odkladací priestor a držiaky nápojov. Kto by prípadne stále chcel v aute prevážať viac ako štyri osoby, ten si môže dokúpiť ešte tretí rad sedadiel do kufra.

tesla_1.jpgtesla_2.jpgtesla_3.jpgtesla_4.jpgtesla_5.jpg

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY