vytisknout velikost písma Aj Smart ForFour prichádza na úvod vo verzii Edition 1

Aj Smart ForFour prichádza na úvod vo verzii Edition 1

Rovnako ako pri nových modeloch automobilky Mercedes-Benz prichádza aj nová generácia Smartu ForFour v prevedení Edition 1. Ponúkať sa bude počas prvých dvanástich mesiacov výroby a zákazník dostane okrem vylepšeného dizajnu aj športový podvozok.

Edition 1 v tomto prípade znamená jedinú farebnú kombináciu. Tou je šedá karoséria a oranžovým lakom zvýraznený ochranný rám. Vozidlo stojí na čiernych šestnásťpalcových kolesách, čierna je tiež maska ​​chladiča a strecha, ktorá skrýva panoramatické okno. Vzadu potom nájdete chrómovanú koncovku výfuku.

V interiéri ponúkne Edition 1 športový trojramenný volant, sedačky kombinujúce čierne a oranžové čalúnenie, automatickú klimatizáciu alebo kovové pedále. Súčasťou výbavy je tiež športový podvozok znížený o desať milimetrov a samozrejme logá upozorňujúce na fakt, že ide o Edition 1.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY