vytisknout velikost písma Aj Škoda Fabia Combi má svoju premiéru za sebou [fotogaléria]

Aj Škoda Fabia Combi má svoju premiéru za sebou [fotogaléria]

Možno ešte viac pozornosti ako tretia generácia Fabie púta na stánku automobilky Škoda nová Fabia Combi, ktorá sa odhalila až tesne pred parížskou premiérou. Novinka narástla na dĺžku o 10 mm, na šírku pribrala plných 90 mm ​​a zároveň je oproti končiacej generácii nižšia o 31 mm.

Kufor zvládne v základnom usporiadaní 530 litrov, čo predstavuje nárast o 25 litrov. Maximum dostupné po sklopení zadných sedačiek činí 1395 litrov. Ložná plocha je široká 960 mm (+2 mm), nakladať môžete predmety dlhé až 1,55 m. Nákladová hrana je vo výške 611 mm. Okrem kufra sa zväčšila aj šírka interiéru. Vpredu činí rozdiel 21 mm, vzadu 8 mm.

V ponuke nájdeme tri benzínové a tri vznetové motory. Všetko samozrejme plní normu Euro 6. Benzínové jednotky začínajú na výkone 55 kW (75 k) a končí pri 81 kW (110 k). Trojica vznetových trojvalcov pokryje výkonové spektrum od 55 kW (75 k) po 77 kW (105 k).

Predávať sa začne Fabia Combi začiatkom budúceho roka.

fabia_combi_03.JPGfabia_combi_04.JPGfabia_combi_05.JPGfabia_combi_07.JPGfabia_combi_08.JPGfabia_combi_09.JPGfabia_combi_11.JPGfabia_combi_12.JPGfabia_combi_13.JPGfabia_combi_14.JPGfabia_combi_16.JPGfabia_combi_18.JPGfabia_combi_19.JPGfabia_combi_20.JPGfabia_combi_21.JPGfabia_combi_23.JPGfabia_combi_24.JPGfabia_combi_25.JPGfabia_combi_26.JPGfabia_combi_27.JPGfabia_combi_01.JPGfabia_combi_02.JPG

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY