vytisknout velikost písma Aj Škoda Fabia Combi má svoju premiéru za sebou [fotogaléria]

Aj Škoda Fabia Combi má svoju premiéru za sebou [fotogaléria]

Možno ešte viac pozornosti ako tretia generácia Fabie púta na stánku automobilky Škoda nová Fabia Combi, ktorá sa odhalila až tesne pred parížskou premiérou. Novinka narástla na dĺžku o 10 mm, na šírku pribrala plných 90 mm ​​a zároveň je oproti končiacej generácii nižšia o 31 mm.

Kufor zvládne v základnom usporiadaní 530 litrov, čo predstavuje nárast o 25 litrov. Maximum dostupné po sklopení zadných sedačiek činí 1395 litrov. Ložná plocha je široká 960 mm (+2 mm), nakladať môžete predmety dlhé až 1,55 m. Nákladová hrana je vo výške 611 mm. Okrem kufra sa zväčšila aj šírka interiéru. Vpredu činí rozdiel 21 mm, vzadu 8 mm.

V ponuke nájdeme tri benzínové a tri vznetové motory. Všetko samozrejme plní normu Euro 6. Benzínové jednotky začínajú na výkone 55 kW (75 k) a končí pri 81 kW (110 k). Trojica vznetových trojvalcov pokryje výkonové spektrum od 55 kW (75 k) po 77 kW (105 k).

Predávať sa začne Fabia Combi začiatkom budúceho roka.

fabia_combi_03.JPGfabia_combi_04.JPGfabia_combi_05.JPGfabia_combi_07.JPGfabia_combi_08.JPGfabia_combi_09.JPGfabia_combi_11.JPGfabia_combi_12.JPGfabia_combi_13.JPGfabia_combi_14.JPGfabia_combi_16.JPGfabia_combi_18.JPGfabia_combi_19.JPGfabia_combi_20.JPGfabia_combi_21.JPGfabia_combi_23.JPGfabia_combi_24.JPGfabia_combi_25.JPGfabia_combi_26.JPGfabia_combi_27.JPGfabia_combi_01.JPGfabia_combi_02.JPG

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY