vytisknout velikost písma Aj Škoda Fabia Combi má svoju premiéru za sebou [fotogaléria]

Aj Škoda Fabia Combi má svoju premiéru za sebou [fotogaléria]

Možno ešte viac pozornosti ako tretia generácia Fabie púta na stánku automobilky Škoda nová Fabia Combi, ktorá sa odhalila až tesne pred parížskou premiérou. Novinka narástla na dĺžku o 10 mm, na šírku pribrala plných 90 mm ​​a zároveň je oproti končiacej generácii nižšia o 31 mm.

Kufor zvládne v základnom usporiadaní 530 litrov, čo predstavuje nárast o 25 litrov. Maximum dostupné po sklopení zadných sedačiek činí 1395 litrov. Ložná plocha je široká 960 mm (+2 mm), nakladať môžete predmety dlhé až 1,55 m. Nákladová hrana je vo výške 611 mm. Okrem kufra sa zväčšila aj šírka interiéru. Vpredu činí rozdiel 21 mm, vzadu 8 mm.

V ponuke nájdeme tri benzínové a tri vznetové motory. Všetko samozrejme plní normu Euro 6. Benzínové jednotky začínajú na výkone 55 kW (75 k) a končí pri 81 kW (110 k). Trojica vznetových trojvalcov pokryje výkonové spektrum od 55 kW (75 k) po 77 kW (105 k).

Predávať sa začne Fabia Combi začiatkom budúceho roka.

fabia_combi_03.JPGfabia_combi_04.JPGfabia_combi_05.JPGfabia_combi_07.JPGfabia_combi_08.JPGfabia_combi_09.JPGfabia_combi_11.JPGfabia_combi_12.JPGfabia_combi_13.JPGfabia_combi_14.JPGfabia_combi_16.JPGfabia_combi_18.JPGfabia_combi_19.JPGfabia_combi_20.JPGfabia_combi_21.JPGfabia_combi_23.JPGfabia_combi_24.JPGfabia_combi_25.JPGfabia_combi_26.JPGfabia_combi_27.JPGfabia_combi_01.JPGfabia_combi_02.JPG

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY