vytisknout velikost písma Aj Škoda Fabia Combi má svoju premiéru za sebou [fotogaléria]

Aj Škoda Fabia Combi má svoju premiéru za sebou [fotogaléria]

Možno ešte viac pozornosti ako tretia generácia Fabie púta na stánku automobilky Škoda nová Fabia Combi, ktorá sa odhalila až tesne pred parížskou premiérou. Novinka narástla na dĺžku o 10 mm, na šírku pribrala plných 90 mm ​​a zároveň je oproti končiacej generácii nižšia o 31 mm.

Kufor zvládne v základnom usporiadaní 530 litrov, čo predstavuje nárast o 25 litrov. Maximum dostupné po sklopení zadných sedačiek činí 1395 litrov. Ložná plocha je široká 960 mm (+2 mm), nakladať môžete predmety dlhé až 1,55 m. Nákladová hrana je vo výške 611 mm. Okrem kufra sa zväčšila aj šírka interiéru. Vpredu činí rozdiel 21 mm, vzadu 8 mm.

V ponuke nájdeme tri benzínové a tri vznetové motory. Všetko samozrejme plní normu Euro 6. Benzínové jednotky začínajú na výkone 55 kW (75 k) a končí pri 81 kW (110 k). Trojica vznetových trojvalcov pokryje výkonové spektrum od 55 kW (75 k) po 77 kW (105 k).

Predávať sa začne Fabia Combi začiatkom budúceho roka.

fabia_combi_03.JPGfabia_combi_04.JPGfabia_combi_05.JPGfabia_combi_07.JPGfabia_combi_08.JPGfabia_combi_09.JPGfabia_combi_11.JPGfabia_combi_12.JPGfabia_combi_13.JPGfabia_combi_14.JPGfabia_combi_16.JPGfabia_combi_18.JPGfabia_combi_19.JPGfabia_combi_20.JPGfabia_combi_21.JPGfabia_combi_23.JPGfabia_combi_24.JPGfabia_combi_25.JPGfabia_combi_26.JPGfabia_combi_27.JPGfabia_combi_01.JPGfabia_combi_02.JPG

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY