vytisknout velikost písma Aj Seat Ibiza postihne upsizing. Pod jeho kapotu mieri motor 1.8 TSI

Aj Seat Ibiza postihne upsizing. Pod jeho kapotu mieri motor 1.8 TSI

Rovnako ako Volkswagen Polo GTI, aj Seat Ibiza Cupra sa dočká v rámci faceliftu nového motora, ktorý bude väčší ako ten predchádzajúci, čo je v dnešnej dobe naozaj unikátna záležitosť. Konkrétne pod kapotu najsilnejšej verzie modelu Ibiza mieri benzínová preplňovaná tisícosemstovka TSI. Zatiaľ ale nie je isté, aké presne bude mať parametre.

Seat Ibiza prešiel faceliftom, ktorý si tiež čoskoro vyskúšame na vlastnej koži, vrcholná Cupra sa ale dočká modernizácie až o niečo neskôr. Predstaviť by sa toto prevedenie však malo ešte tento rok. Britský Autocar potom priniesol informáciu o novej technike. Podľa jeho zdrojov bude Ibiza Cupra nasledovať Polo GTI, ktoré v rámci faceliftu dostalo motor 1.8 TSI s parametrami 141 kW (192 k) a 320 Nm.

Ako to bude s výkonom v prípade Ibizy, to sa ale zatiaľ nevie, pretože Seat ešte rokuje s Volkswagenom o tom, koľko koní môže svojmu modelu a vlastne aj priamemu konkurentovi pre Polo GTI nadeliť. Každopádne spolu s novým štvorvalcom dorazí aj manuálne šesťstupňová prevodovka.

Štandardná Ibiza dostala v rámci faceliftu upravený podvozok, nové motory, iné svetlá, nové farby alebo inak tvarovaná zliatinové kolesá.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY