vytisknout velikost písma Aj Seat Ibiza postihne upsizing. Pod jeho kapotu mieri motor 1.8 TSI

Aj Seat Ibiza postihne upsizing. Pod jeho kapotu mieri motor 1.8 TSI

Rovnako ako Volkswagen Polo GTI, aj Seat Ibiza Cupra sa dočká v rámci faceliftu nového motora, ktorý bude väčší ako ten predchádzajúci, čo je v dnešnej dobe naozaj unikátna záležitosť. Konkrétne pod kapotu najsilnejšej verzie modelu Ibiza mieri benzínová preplňovaná tisícosemstovka TSI. Zatiaľ ale nie je isté, aké presne bude mať parametre.

Seat Ibiza prešiel faceliftom, ktorý si tiež čoskoro vyskúšame na vlastnej koži, vrcholná Cupra sa ale dočká modernizácie až o niečo neskôr. Predstaviť by sa toto prevedenie však malo ešte tento rok. Britský Autocar potom priniesol informáciu o novej technike. Podľa jeho zdrojov bude Ibiza Cupra nasledovať Polo GTI, ktoré v rámci faceliftu dostalo motor 1.8 TSI s parametrami 141 kW (192 k) a 320 Nm.

Ako to bude s výkonom v prípade Ibizy, to sa ale zatiaľ nevie, pretože Seat ešte rokuje s Volkswagenom o tom, koľko koní môže svojmu modelu a vlastne aj priamemu konkurentovi pre Polo GTI nadeliť. Každopádne spolu s novým štvorvalcom dorazí aj manuálne šesťstupňová prevodovka.

Štandardná Ibiza dostala v rámci faceliftu upravený podvozok, nové motory, iné svetlá, nové farby alebo inak tvarovaná zliatinové kolesá.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY