vytisknout velikost písma Aj Renault Scénic dostal výbavu Initiale Paris

Nový Renault Scénic zatiaľ v zozname modelov dostupných s luxusnou výbavou Initiale Paris chýbal. Na trh vstúpi už čoskoro. Očakávajte všetko, čo poznáme napríklad z Espace Initiale Paris. K dispozícii budú tri motory, ten najsilnejší ponúka 160 koní.
Aj Renault Scénic dostal výbavu Initiale Paris

Škoda má Laurin & Klement, Ford Vignale a Renault už nejakú dobu ponúka záujemcom o luxusnú výbavu bežných modelov verziu Initiale Paris. Toto prevedenie bolo dostupné pre Espace, Clio, Koleos a Captur, po novom do zoznamu pribudol Scénic.

Recept je stále rovnaký. Renault vzal ďalší zo svojich modelov, nasadil na neho špeciálnu masku chladiča, veľa chrómu, honosne vyzerajúce disky (tie majú v prípade Scénicu vždy veľkosť 20" a pridal odtiene farby karosérie určené výhradne pre Initiale Paris. Samozrejmosťou sú diódové svetlá alebo diódové hmlovky.

Interiér vyzerá na pohľad naozaj luxusne. Scénic Initiale Paris vychádza z výbavy Intenso, ktorá je sama o sebe dosť bohatá. Navrch ale pridá čalúnenie kožou Nappa, chrómové lišty na prahoch, špecifický dekor na stredový panel a elektricky nastaviteľné predné sedadlá doplnené o masáž.

Scénic Initiale Paris sa bude ponúkať s tromi motormi, tie už ale príliš luxusné nie sú. Na záujemcov o benzínovú jednotku čaká preplňovaná tisícdvestovka TCe 130 (96 kW/130 k), kto chce pre svoj luxusný Scénic diesel, ten si môže vybrať z dvoch variantov štvorvalca 1.6 dCi. Tá slabšia disponuje výkonom 96 kW (130 k), silnejšia verzia ponúka 118 kW (160 k).

Najlacnejším Scénic Initiale Paris je ten benzínový. Na francúzskom trhu stojí 33 200 eur. Za Grand Scénic si priplatíte 600 eur.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY