vytisknout velikost písma Aj predstavenie Mercedesu-AMG GT môžete sledovať naživo

Aj predstavenie Mercedesu-AMG GT môžete sledovať naživo

Nedávno sme mohli sledovať on-line prenos z odhalenia novej generácie Mazdy MX-5, včera večer Jaguar odvysielal cez internet odhalenie modelu XE a ani dnes sa prípadní záujemcovia nudiť nebudú. Na dnešný večer si totiž pripravil svoje odhalenie pre zmenu Mercedes, ktorý definitívne predstaví AMG GT.

Rovnako ako v predchádzajúcich prípadoch je k dispozícii on-line prenos, odkaz nájdete nižšie pod článkom. Začiatok prenosu je pripravený na pol ôsmej večer.

O Mercedesu-AMG GT už toho bolo v minulosti zverejnené pomerne veľa. Pod kapotou sa objaví nový preplňovaný osemvalec s objemom štyroch litrov. Základná verzia ponúkne maximálny výkon 338 kW (460 k), silnejšie GT-S disponuje výkonom 375 kW (510 k) a elektronicky riadeným diferenciálom na zadnej náprave. Ďalšie podrobnosti môžete očakávať najneskôr zajtra ráno.

A len tak mimochodom, termín 10. septembra má pre zmenu rezervované BMW pre predstavenie radu 2 s karosériou kabriolet. Takže aj zajtra sa bude na čo pozerať.

Sledujte naživo predstavenie nového Mercedesu-AMG GT!

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY