vytisknout velikost písma Aj predstavenie Mercedesu-AMG GT môžete sledovať naživo

Aj predstavenie Mercedesu-AMG GT môžete sledovať naživo

Nedávno sme mohli sledovať on-line prenos z odhalenia novej generácie Mazdy MX-5, včera večer Jaguar odvysielal cez internet odhalenie modelu XE a ani dnes sa prípadní záujemcovia nudiť nebudú. Na dnešný večer si totiž pripravil svoje odhalenie pre zmenu Mercedes, ktorý definitívne predstaví AMG GT.

Rovnako ako v predchádzajúcich prípadoch je k dispozícii on-line prenos, odkaz nájdete nižšie pod článkom. Začiatok prenosu je pripravený na pol ôsmej večer.

O Mercedesu-AMG GT už toho bolo v minulosti zverejnené pomerne veľa. Pod kapotou sa objaví nový preplňovaný osemvalec s objemom štyroch litrov. Základná verzia ponúkne maximálny výkon 338 kW (460 k), silnejšie GT-S disponuje výkonom 375 kW (510 k) a elektronicky riadeným diferenciálom na zadnej náprave. Ďalšie podrobnosti môžete očakávať najneskôr zajtra ráno.

A len tak mimochodom, termín 10. septembra má pre zmenu rezervované BMW pre predstavenie radu 2 s karosériou kabriolet. Takže aj zajtra sa bude na čo pozerať.

Sledujte naživo predstavenie nového Mercedesu-AMG GT!

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY