vytisknout velikost písma Aj nový Opel Corsa dostal výbavu OPC line

Aj nový Opel Corsa dostal výbavu OPC line

Opel ponúka balíček OPC line pre tých záujemcov o novú Corsu, ktorým príde predsa len veľmi podobná tej predchádzajúcej. Automobilka ale už počas predstavenia modelu priznala, že sa rozhodla predovšetkým pre úpravu podvozku, interiéru a motorov, než aby vyplytvala energiu (a peniaze) len na nový dizajn.

opel corsa (1).jpgopel corsa (10).jpgopel corsa (8).jpgNečakajte upravený podvozok, ostrejšie brzdy alebo snáď silnejšie motory. Zmeny na výbave OPC line sú len kozmetické

Výbava OPC line pre nový Opel Corsa obsahuje, ako už ste si asi mohli všimnúť na fotkách z autosalónu v Paríži, predný aj zadný spojler, rozšírené prahy, čierna kolesá aj zrkadlá a chrómovanú koncovku výfuku. Do interiéru je možné objednať aj prvky OPC samostatne: kožený volant s plochým spodkom, koženú hlavicu radiacej páky, chrómované pedále a podľa ľubovôle farebné prevedenia poťahov a prístrojovej dosky. 

Ak sa pýtate, čo sa deje s motormi, tak vás sklameme. Všetky pohonné jednotky sú neupravené, takže pre viac výkonu si musíte počkať na sériové prevedenie Corsa OPC, ktoré má už čoskoro doraziť. Zatiaľ najsilnejšou motorizáciou je nový preplňovaný trojvalec 1.0 SIDI, ktorý má výkon 85 kW (115 koní). Paradoxne je tak silnejší než stará preplňovaná tisícštyristovka, ktorá ponúka maximálne sto koní.

opel corsa (2).jpgopel corsa (5).jpgopel corsa (3).jpgopel corsa (7).jpgopel corsa (4).jpgopel corsa (6).jpgopel corsa (9).jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY