vytisknout velikost písma Aj Morgan bude "eko". Do štyroch rokov ponúkne hybrid aj elektromobily

Aj Morgan bude "eko". Do štyroch rokov ponúkne hybrid aj elektromobily

Nebude to dlho trvať a minimálne hybridné pohonné ústrojenstvo už bude v nejakom svojom automobile ponúkať úplne každá automobilka. Dokonca došlo aj na britský Morgan, ktorý v rámci ručnej výroby produkuje automobily zamerané len a len na radosť z jazdy. Aj táto značka bude mať do štyroch rokov v ponuke hybrid. A nie jeden.

Podľa caradvice Morgan aktuálne pracuje na novej hybridnej jednotke. V tejto činnosti mu pomáhajú ešte partneri v podobe Delta Motorsport a Potenza Technology. Hotovo by malo byť do roku 2019 a potom už sa môže hybridné ústrojenstvo inštalovať do sériových modelov.

Morgan údajne neplánuje iba jeden hybridný model, ale chce, aby ku každému modelu, ktorý má v ponuke, existovala aj jeho hybridná alternatíva. Doposiaľ nájdeme pod kapotami rôznych Morganovci trochu iné motory. Napríklad šesťvalec od Fordu alebo skvelý osemvalec s objemom 4,8 l z dielne automobilky BMW.

Okrem hybridov sa samozrejme môžeme tešiť aj na príchod elektromobilov. Zatiaľ existuje ako elektrický špeciál iba 3 Wheeler, ale aj to by sa malo do budúcnosti zmeniť. Máte radosť?

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY