vytisknout velikost písma Aj Morgan bude "eko". Do štyroch rokov ponúkne hybrid aj elektromobily

Aj Morgan bude "eko". Do štyroch rokov ponúkne hybrid aj elektromobily

Nebude to dlho trvať a minimálne hybridné pohonné ústrojenstvo už bude v nejakom svojom automobile ponúkať úplne každá automobilka. Dokonca došlo aj na britský Morgan, ktorý v rámci ručnej výroby produkuje automobily zamerané len a len na radosť z jazdy. Aj táto značka bude mať do štyroch rokov v ponuke hybrid. A nie jeden.

Podľa caradvice Morgan aktuálne pracuje na novej hybridnej jednotke. V tejto činnosti mu pomáhajú ešte partneri v podobe Delta Motorsport a Potenza Technology. Hotovo by malo byť do roku 2019 a potom už sa môže hybridné ústrojenstvo inštalovať do sériových modelov.

Morgan údajne neplánuje iba jeden hybridný model, ale chce, aby ku každému modelu, ktorý má v ponuke, existovala aj jeho hybridná alternatíva. Doposiaľ nájdeme pod kapotami rôznych Morganovci trochu iné motory. Napríklad šesťvalec od Fordu alebo skvelý osemvalec s objemom 4,8 l z dielne automobilky BMW.

Okrem hybridov sa samozrejme môžeme tešiť aj na príchod elektromobilov. Zatiaľ existuje ako elektrický špeciál iba 3 Wheeler, ale aj to by sa malo do budúcnosti zmeniť. Máte radosť?

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY