vytisknout velikost písma Aj modernizovaná Kia Venga mieri na parížsky autosalón

Aj modernizovaná Kia Venga mieri na parížsky autosalón

Kia Venga dostala po piatich rokoch od vstupu do predaja facelift, ktorý bude ďalšou z premiér parížskeho autosalónu. Malé kórejské MPV vyrábané na Slovensku sa prezentuje upravenou maskou, ľahko vylepšeným interiérom a bohatšou výbavou.

Na pohľad spoznáte Kiu Venga podľa prepracovanej prednej časti s novou maskou chladiča, iným nárazníkom a diódami pre denné svietenie zasadenými do spodnej časti nárazníka. Vzadu nájdeme nové svietidlá, chrómovú lištu a iné sú aj šestnásť a sedemnásťpalcové zliatinové kolesá.

Interiér dostal tmavšie dekory, na výber sú dve nové prevedenia sedadiel a po novom môžete objednávať napríklad aj vyhrievaný volant alebo navigáciu Kia AVN so sedempalcovým dotykovým displejom a cúvacou kamerou.

Motorov sa facelift nedotkol. Modernizovaná Venga dorazí do predaja začiatkom budúceho roka.

venga_10.jpgvenga_07.jpgvenga_08.jpgvenga_09.jpgvenga_01.jpgvenga_02.jpgvenga_03.jpgvenga_04.jpgvenga_05.jpgvenga_06.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY