vytisknout velikost písma Aj Mercedes triedy V môže byť športový: je tu paket AMG Line

Aj Mercedes triedy V môže byť športový: je tu paket AMG Line

Vo Frankfurte nebude chýbať ani Mercedes-Benz triedy V, ktorý sa tu predstaví s niekoľkými menšími novinkami. Predovšetkým sa ukáže so športovým paketom AMG Line, automobilka ale bude prezentovať aj nové prvky príplatkovej výbavy typu panoramatického strešného okna, držiakov na iPad alebo chladiaceho boxu.

AMG Line pre Mercedes-Benz triedy V zahŕňa športovejšie nárazníky vpredu aj vzadu, prahové nástavce, devätnásť palcové zliatinové kolesá AMG a malý spojler vzadu. Okrem toho záujemca dostane aj športové odpruženie a podvozok znížený o pätnásť milimetrov. V interiéri sa tento paket prejaví drobnosťami typu kovových pedálov. Vizáž AMG môžete kúpiť v kombinácii s akýmkoľvek motorom, predávať sa tento paket začne koncom tohto roka.

Čo sa ďalšej výbavy týka, od septembra bude možné pre triedu V zaobstarať vyhrievané a chladené zadné sedadlá, koncom roka potom dorazí do ponuky ešte stredová konzola obsahujúca chladiaci box s objemom piatich litrov, držiaky na nápoje, konektory USB, slot na SD kartu a zásuvky na 220 V a 12 V. V rovnakej dobe si budete môcť objednať ešte spomínané držiaky na iPad a panoramatické strešné okno.

To má byť s rozmermi 1,9 x 1,12 m najväčšie v segmente. Zložené je z dvoch dielov, pričom zadný je pevný, ten predný môžete elektricky odsunúť. Zaujímavá je možnosť nechať auto stáť vonku s otvoreným strešným oknom. Akonáhle začne pršať, voz to prostredníctvom senzora dažďa zistí a okno automaticky zatiahne. 

v_amg_01.jpgv_amg_02.jpgv_amg_03.jpgv_amg_04.jpgv_amg_05.jpgv_amg_06.jpgv_amg_07.jpgv_amg_09.jpgv_amg_10.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY