vytisknout velikost písma Aj Mercedes triedy V môže byť športový: je tu paket AMG Line

Aj Mercedes triedy V môže byť športový: je tu paket AMG Line

Vo Frankfurte nebude chýbať ani Mercedes-Benz triedy V, ktorý sa tu predstaví s niekoľkými menšími novinkami. Predovšetkým sa ukáže so športovým paketom AMG Line, automobilka ale bude prezentovať aj nové prvky príplatkovej výbavy typu panoramatického strešného okna, držiakov na iPad alebo chladiaceho boxu.

AMG Line pre Mercedes-Benz triedy V zahŕňa športovejšie nárazníky vpredu aj vzadu, prahové nástavce, devätnásť palcové zliatinové kolesá AMG a malý spojler vzadu. Okrem toho záujemca dostane aj športové odpruženie a podvozok znížený o pätnásť milimetrov. V interiéri sa tento paket prejaví drobnosťami typu kovových pedálov. Vizáž AMG môžete kúpiť v kombinácii s akýmkoľvek motorom, predávať sa tento paket začne koncom tohto roka.

Čo sa ďalšej výbavy týka, od septembra bude možné pre triedu V zaobstarať vyhrievané a chladené zadné sedadlá, koncom roka potom dorazí do ponuky ešte stredová konzola obsahujúca chladiaci box s objemom piatich litrov, držiaky na nápoje, konektory USB, slot na SD kartu a zásuvky na 220 V a 12 V. V rovnakej dobe si budete môcť objednať ešte spomínané držiaky na iPad a panoramatické strešné okno.

To má byť s rozmermi 1,9 x 1,12 m najväčšie v segmente. Zložené je z dvoch dielov, pričom zadný je pevný, ten predný môžete elektricky odsunúť. Zaujímavá je možnosť nechať auto stáť vonku s otvoreným strešným oknom. Akonáhle začne pršať, voz to prostredníctvom senzora dažďa zistí a okno automaticky zatiahne. 

v_amg_01.jpgv_amg_02.jpgv_amg_03.jpgv_amg_04.jpgv_amg_05.jpgv_amg_06.jpgv_amg_07.jpgv_amg_09.jpgv_amg_10.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY