vytisknout velikost písma Aj malá Kia Picanto sa dočkala čínskej kópie. Je to elektromobil

Aj malá Kia Picanto sa dočkala čínskej kópie. Je to elektromobil

Už sme tu mali niekoľko čínskych kópií. Tentoraz si to odniesol malý hatchback Kia Picanto, ktorý bol skopírovaný značkou Yogomo. Pod kapotou je elektromotor s výkonom 7,5 alebo 13 kW podľa priania zákazníka. Maximálna rýchlosť je len 60 km/h a dojazd na jedno nabitie činí až 160 km.

yogomo (1).jpgyogomo (4).jpgyogomo (8).jpg
Nie, to nie je Kia Picanto. To je skutočne čínska kópia od automobilky Yogomo. Na rozdiel od európskeho Picanta je ale čínske auto výhradne elektromobil

Na stránkach výrobcu Yogomo sa toho o novom modeli 330 veľmi nedočítate. Slabšia verzia je poháňaná olovenými akumulátormi s kyselinou, silnejší potom má modernejšie lítium-iónové akumulátory.

Kým originálna Kia Picanto je dlhá 3595 mm, čínska kópia je o 14,5 cm kratšia. Má ale rovnaký 2385mm rázvor.

Yogomo 330, ako sa táto čínska kópia volá, dostane v základe parkovacie senzory, diaľkovo ovládané centrálne zamykanie, posilňovač bŕzd, posilňovač riadenia, klimatizáciu a zábavný systém s dotykovým displejom. Zákazníci tiež určite využijú daňový stimul na nákup elektromobilu.

yogomo (3).jpgyogomo (5).jpgyogomo (6).jpgyogomo (7).jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY