vytisknout velikost písma Aj Kia bude mať svoj Hyundai ix25. Tu sú prvé fotky

Aj Kia bude mať svoj Hyundai ix25. Tu sú prvé fotky

Malé SUV sú v móde, takže nie je žiadne veľké prekvapenie, že s takým modelom prišiel aj Hyundai. A keď už ho má táto automobilka, bolo otázkou času, kedy sa niečo podobné predstaví aj so značkou Kia. Stane sa tak na autosalóne v čínskom Kantone, kde sa ale predstaví zatiaľ ešte len koncept. Tu sú prvé zábery.

Štúdia nesie meno Kia KX3. Zatiaľ nie sú k dispozícii oficiálne materiály, ale podľa tých neoficiálnych poslúžil ako základ práve Hyundai ix20. Nová Kia by mala ponúkať motory s objemom 2,0 l a 1,6 l, počíta sa tiež s automatickou dvojspojkovou prevodovkou a dokonca by mal v ponuke figurovať aj pohon všetkých kolies.

Výbavu dostane tento crossover bohatú. Okrem bežných vecí sa počíta aj vyhrievanými sedadlami, cúvacou kamerou, automatickou klimatizáciou alebo panoramatickým oknom. A len tak mimochodom, nepripomína vám predná časť KX3 tak trochu staré Porsche Cayenne?

kx3_1.jpgkx3_2.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY