vytisknout velikost písma Aj Kahn si pripomína koniec Defenderu. Predstavil The End Edition

Aj Kahn si pripomína koniec Defenderu. Predstavil The End Edition

Výroba Land Roveru Defender končí, čo je udalosť, ktorá si zaslúži rôzne špeciality. Samotný Land Rover napríklad už skôr predstavil tri špeciálne edície, so svojou troškou do mlyna teraz prichádza aj spoločnosť Kahn Design. Tá predstavuje The End Edition.

Základom je sedemmiestny Defender 110 s rozšíreným rozchodom kolies a radom úprav, ktoré táto spoločnosť predstavila skôr. Britská legenda tak dostala rozšírené blatníky, nárazník s integrovanými svetlami, inú masku chladiča, nový výfuk alebo červeno lakované brzdné strmene. Auto stojí na dvadsaťpalcových kolesách s pneumatikami o rozmere 275x55 lakovaných matne čiernou farbou.

Najviac sa The End Edition ale podpísala na interiéri, kam sa nasťahovali luxusné športové sedadlá čalúnené perforovanou kožou, iný je aj volant, prístrojový štít dostal červený podklad a palubná doska bola pre zmenu očalúnená. Vo výbave prirodzene nechýba nič, takže tu nájdete aj navigáciu alebo cúvaciu kameru.

Na nový Defender si budeme musieť ešte počkať, aktuálne sa hovorí o dvojročnej prestávke. Očakáva sa, že produkcia druhej generácie bude umiestnená do novej továrne na Slovensko.

kahn_6.jpgkahn_1.jpgkahn_2.jpgkahn_3.jpgkahn_4.jpgkahn_5.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY