vytisknout velikost písma Aj Kahn si pripomína koniec Defenderu. Predstavil The End Edition

Aj Kahn si pripomína koniec Defenderu. Predstavil The End Edition

Výroba Land Roveru Defender končí, čo je udalosť, ktorá si zaslúži rôzne špeciality. Samotný Land Rover napríklad už skôr predstavil tri špeciálne edície, so svojou troškou do mlyna teraz prichádza aj spoločnosť Kahn Design. Tá predstavuje The End Edition.

Základom je sedemmiestny Defender 110 s rozšíreným rozchodom kolies a radom úprav, ktoré táto spoločnosť predstavila skôr. Britská legenda tak dostala rozšírené blatníky, nárazník s integrovanými svetlami, inú masku chladiča, nový výfuk alebo červeno lakované brzdné strmene. Auto stojí na dvadsaťpalcových kolesách s pneumatikami o rozmere 275x55 lakovaných matne čiernou farbou.

Najviac sa The End Edition ale podpísala na interiéri, kam sa nasťahovali luxusné športové sedadlá čalúnené perforovanou kožou, iný je aj volant, prístrojový štít dostal červený podklad a palubná doska bola pre zmenu očalúnená. Vo výbave prirodzene nechýba nič, takže tu nájdete aj navigáciu alebo cúvaciu kameru.

Na nový Defender si budeme musieť ešte počkať, aktuálne sa hovorí o dvojročnej prestávke. Očakáva sa, že produkcia druhej generácie bude umiestnená do novej továrne na Slovensko.

kahn_6.jpgkahn_1.jpgkahn_2.jpgkahn_3.jpgkahn_4.jpgkahn_5.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY