vytisknout velikost písma Aj Ford Focus ST posilňuje. Pod kapotou môže mať 275 koní

Aj Ford Focus ST posilňuje. Pod kapotou môže mať 275 koní

Niektorí sú toho názoru, že koní pod kapotou nie je nikdy dosť. A tak Octavia posilnila na 169 kW (230 koní), Seat Leon na 213 kW (290 koní), Golf R dostane možno aj viac ako 400 koní a stranou nakoniec nezostane stáť ani Ford so svojím Focusom ST. Aj ten môžete byť o niečo silnejší, stačí keď si vo Ford Performance Parts objednáte sadu úprav, ktorú dnes automobilka predstavila.

Základom úpravy je nový softvér riadiacej jednotky, ktorý okrem vyššieho výkonu zariadi aj rýchlejšiu odozvu na plynový pedál. Auto potom celkovo ponúkne miesto 184 kW (250 koní) vrchol výkonu 202 kW (275 koní) a krútiaci moment posilní z pôvodných 360 Nm na 400 Nm.

Zlou správou ale je fakt, že sa táto novinka zatiaľ týka len amerického trhu, kde vás balíček zvyšujúci výkon vyjde na 1900 dolárov. Ford potom svojim americkým zákazníkom sľubuje aj zachovanie továrenskej záruky po dobu troch rokov.

fok_06.jpgfok_07.jpgfok_08.jpgfok_09.jpgfok_01.JPGfok_04.jpgfok_02.jpgfok_03.jpgfok_05.jpgfok_10.JPG

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY