vytisknout velikost písma Aj Ford Focus ST posilňuje. Pod kapotou môže mať 275 koní

Aj Ford Focus ST posilňuje. Pod kapotou môže mať 275 koní

Niektorí sú toho názoru, že koní pod kapotou nie je nikdy dosť. A tak Octavia posilnila na 169 kW (230 koní), Seat Leon na 213 kW (290 koní), Golf R dostane možno aj viac ako 400 koní a stranou nakoniec nezostane stáť ani Ford so svojím Focusom ST. Aj ten môžete byť o niečo silnejší, stačí keď si vo Ford Performance Parts objednáte sadu úprav, ktorú dnes automobilka predstavila.

Základom úpravy je nový softvér riadiacej jednotky, ktorý okrem vyššieho výkonu zariadi aj rýchlejšiu odozvu na plynový pedál. Auto potom celkovo ponúkne miesto 184 kW (250 koní) vrchol výkonu 202 kW (275 koní) a krútiaci moment posilní z pôvodných 360 Nm na 400 Nm.

Zlou správou ale je fakt, že sa táto novinka zatiaľ týka len amerického trhu, kde vás balíček zvyšujúci výkon vyjde na 1900 dolárov. Ford potom svojim americkým zákazníkom sľubuje aj zachovanie továrenskej záruky po dobu troch rokov.

fok_06.jpgfok_07.jpgfok_08.jpgfok_09.jpgfok_01.JPGfok_04.jpgfok_02.jpgfok_03.jpgfok_05.jpgfok_10.JPG

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY