vytisknout velikost písma Aj elektrický Volkswagen Golf dostane vyšší dojazd

Aj elektrický Volkswagen Golf dostane vyšší dojazd

V septembri minulého roka dorazil Nissan Leaf s predĺžený dojazdom, v novembri prišla správa o predĺžení dojazdu pre BMW i3 a stranou nechce ostať ani Volkswagen so svojim elektrickým Golfom. Aj u neho sa chystajú nové akumulátory, ktoré zdvihnú dojazd na jedno nabitie približne o tretinu.

Na veľtrhu CES to kolegom z InsideEVs potvrdil šéf vývoja elektromobilov Volkmar Tanneberger s tým, že dojazd elektrického Volkswagenu Golf sa zdvihne presne o tridsať percent. Kedy by vylepšený e-Golf mal doraziť, to už ale Tanneberger nepovedal.

Každopádne ak Volkswagen naozaj nasadí nové akumulátory do modelu e-Golf, zo spomínanej trojice hatchbackov pôjde opäť o vozidlo s najväčším dojazdom. Modernizovaný Leaf totiž zvládne až 250 kilometrov, BMW i3 "cez 200 km" a vylepšený e-Golf by mal prejsť až 257 kilometrov.

Pripomeňme, že v našom porovnávacom teste všetkých týchto troch elektromobilov to bol práve Golf, ktorý v reále došiel najďalej (169 km), zatiaľ čo Nissan sa zastavil ako prvý po najazdení 139 km.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY