vytisknout velikost písma Aj elektrický Volkswagen Golf bude "pomáhať a chrániť"

Aj elektrický Volkswagen Golf bude "pomáhať a chrániť"

V službách polície sme už videli všetky možné autá od superšportov až po tie ekologicky zamerané. Volkswagen už zajtra (9. septembra) predstaví v Lipsku ďalší príspevok do tejto kategórie. Pre potreby polície upravil elektrickú verziu Volkswagenu Golf.

Žiadne radikálne zmeny ale nečakajte. Elektrický Golf dostal polepy nemeckej polície, diódové majáky a do interiéru základné vybavenie potrebné pre políciu. Všetko ostatné zostalo pri starom.

Elektrický Volkswagen Golf používa elektromotor s parametrami 85 kW a 270 Nm. Zrýchlenie z nuly na 60 km/h prebehne za 4,2 s, akcelerácia na stokilometrovú rýchlosť je otázkou 10,4 s. V závislosti od profilu cesty a počasia sa dojazd tohto elektromobilu pohybuje v rozmedzí od 130 do 190 kilometrov.

Mimochodom elektrický Golf sa spolu s BMW i3 a Nissanom Leaf nedávno dostavil do našej redakcie na test. V dohľadnej dobe môžete očakávať podrobné porovnanie, ktoré bolo veľmi zaujímavé.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY