vytisknout velikost písma Aj elektrický Volkswagen Golf bude "pomáhať a chrániť"

Aj elektrický Volkswagen Golf bude "pomáhať a chrániť"

V službách polície sme už videli všetky možné autá od superšportov až po tie ekologicky zamerané. Volkswagen už zajtra (9. septembra) predstaví v Lipsku ďalší príspevok do tejto kategórie. Pre potreby polície upravil elektrickú verziu Volkswagenu Golf.

Žiadne radikálne zmeny ale nečakajte. Elektrický Golf dostal polepy nemeckej polície, diódové majáky a do interiéru základné vybavenie potrebné pre políciu. Všetko ostatné zostalo pri starom.

Elektrický Volkswagen Golf používa elektromotor s parametrami 85 kW a 270 Nm. Zrýchlenie z nuly na 60 km/h prebehne za 4,2 s, akcelerácia na stokilometrovú rýchlosť je otázkou 10,4 s. V závislosti od profilu cesty a počasia sa dojazd tohto elektromobilu pohybuje v rozmedzí od 130 do 190 kilometrov.

Mimochodom elektrický Golf sa spolu s BMW i3 a Nissanom Leaf nedávno dostavil do našej redakcie na test. V dohľadnej dobe môžete očakávať podrobné porovnanie, ktoré bolo veľmi zaujímavé.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY