vytisknout velikost písma Aj dodávka potrebuje tuning. Irmscher vyladil Opel Vivaro

Aj dodávka potrebuje tuning. Irmscher vyladil Opel Vivaro

Nielen osobné autá potrebujú tuning. Teda aspoň si to myslia ľudia od spoločnosti Irmscher, ktorá predstavuje program doplnkov a úprav určených pre nový Opel Vivaro. Vylepšiť môžete vzhľad, podvozok aj výkon motora.

Exteriér svojej dodávky možno upraviť napríklad pomocou polepov karosérie, prahových nášľapov vyrobených z nerezovej ocele, prípadne je k dispozícii predný spojler. Samozrejmosťou sú zliatinové kolesá. Irmscher pripravil sedemnásťpalcové disky v niekoľkých prevedeniach. Vyberať môžete medzi leštenými, striebornými alebo čiernymi.

Čo sa techniky týka, máme sa tešiť na znížený podvozok a možnosť zvýšiť výkon motora o tridsať koní. A ak vám to stále nestačí, je tu samozrejme cesta, ako vylepšiť interiér. Irmscher ponúkne kožené čalúnenie, kožou potiahnutý volant, prípadne pridá aj koberčeky vyrobené presne podľa vašich predstáv.

Ak sa vám niečo z týchto noviniek páči, môžete si to rovno objednať u dealerov spoločnosti Irmscher.

Irmscher Opel Vivaro_0.jpgIrmscher Opel Vivaro_1.jpgIrmscher Opel Vivaro_2.jpgIrmscher Opel Vivaro_3.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY