vytisknout velikost písma Aj Citroën C4 Cactus je autom roka. Vybrali si ho dánski novinári

Aj Citroën C4 Cactus je autom roka. Vybrali si ho dánski novinári

Kým v Škótsku volili tamojší novinári auto roka 2014, ktorým sa nakoniec stal Hyundai i10, v Dánsku už kolegovia vybrali auto pre rok 2015. A výsledok je celkom prekvapivý, pretože sa víťazom nestal ani Passat, ani Mondeo alebo napríklad Škoda Fabia. Víťazom je Citroën C4 Cactus.

Za pozornosť určite stojí aj rozdiel, s akým Cactus porazil svojich súperov. Kým Citroën získal celkom 148 bodov, druhý Passat dostal iba 87 bodov a tretie Mondeo o ďalšie štyri body menej. Štvrtá potom skončila v Dánsku Corsa, piaty Qashqai, šieste BMW 2 Active Tourer a siedmy Mercedes-Benz triedy C.

Mercedes-Benz třídy C - 7. v pořadí - 41 bodů.jpgBMW 2 Active Tourer - 6. v pořadí - 42 bodů.jpgNissan Qashqai - 5. v pořadí - 53 bodů.JPGOpel Corsa - 4. v pořadí - 71 bodů.JPGFord Mondeo - 3. v pořadí - 83 bodů.jpgVolkswagen Passat - 2. v pořadí - 87 bodů.JPGCitroën C4 Cactus -  Dánské auto roku 2015 - 148 bodů.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY