vytisknout velikost písma Aj Citroën C4 Cactus je autom roka. Vybrali si ho dánski novinári

Aj Citroën C4 Cactus je autom roka. Vybrali si ho dánski novinári

Kým v Škótsku volili tamojší novinári auto roka 2014, ktorým sa nakoniec stal Hyundai i10, v Dánsku už kolegovia vybrali auto pre rok 2015. A výsledok je celkom prekvapivý, pretože sa víťazom nestal ani Passat, ani Mondeo alebo napríklad Škoda Fabia. Víťazom je Citroën C4 Cactus.

Za pozornosť určite stojí aj rozdiel, s akým Cactus porazil svojich súperov. Kým Citroën získal celkom 148 bodov, druhý Passat dostal iba 87 bodov a tretie Mondeo o ďalšie štyri body menej. Štvrtá potom skončila v Dánsku Corsa, piaty Qashqai, šieste BMW 2 Active Tourer a siedmy Mercedes-Benz triedy C.

Mercedes-Benz třídy C - 7. v pořadí - 41 bodů.jpgBMW 2 Active Tourer - 6. v pořadí - 42 bodů.jpgNissan Qashqai - 5. v pořadí - 53 bodů.JPGOpel Corsa - 4. v pořadí - 71 bodů.JPGFord Mondeo - 3. v pořadí - 83 bodů.jpgVolkswagen Passat - 2. v pořadí - 87 bodů.JPGCitroën C4 Cactus -  Dánské auto roku 2015 - 148 bodů.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY