vytisknout velikost písma Aj Citroën Berlingo obdržal facelift. V SR sa začne predávať v júni

Aj Citroën Berlingo obdržal facelift. V SR sa začne predávať v júni

Citroën má na tento rok naplánované dve hlavné novinky. Modernizovaná C4 vstúpila do predaja na slovenskom trhu včera (18. februára), v júni potom príde omladené Berlingo, ktoré bolo odhalené práve dnes. Modernizácia je opäť klasická. Upravoval sa dizajn, zlepšovala sa výbava a menili sa motory.
Berlingo dostalo novú masku chladiča a nový nárazník s integrovanými diódami denného svietenia. Vzhľad môžu vylepšiť tiež dva nové odtiene farby karosérie (sivá Acier a hnedá Moka).

V interiéri očakávajte lepšiu výbavu reprezentovanú predovšetkým novým multimediálnym systémom, ktorý už dostala v rámci modernizácie aj C4. Berlingo potom ponúkne aj systém automatického brzdenia Active City Brake (od novembra 2015) alebo cúvaciu kameru.

Kvôli emisným limitom je hlavnou novinkou faceliftu samozrejme nová ponuka motorov. Berlingo bude k dispozícii s naftovou tisícšesťstovkou BlueHDi naladenou na 55 kW (75 k), 74 kW (100 k) alebo 88 kW (120 k). Rovnako ako v C4 je aj tu Euro 6 splnených pomocou systému vstrekovania močoviny.

Končiace Berlingo má v cenníku tiež benzínovú 1.6 VTi. Pretože tá nová emisné limity neplní a v tlačovej správe sa na tému benzínových motorov nepíše vôbec nič, dá sa predpokladať, že po facelifte už bude k dispozícii iba dieselové Berlingo.

Premiéra prebehne na autosalóne v Ženeve a ako Citroën oznámil včera na tlačovej konferencii, do Slovenskej republiky bude modernizované Berlingo uvedené v júni tohto roku.

berlingo_1.jpgberlingo_2.jpgberlingo_3.jpgberlingo_5.jpgberlingo_6.jpgberlingo_7.jpgberlingo_8.jpgberlingo_4.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY