vytisknout velikost písma Aj Brabus myslí na ekológiu. Ponúka úpravu pre hybridnú verziu Mercedesu triedy S

Aj Brabus myslí na ekológiu. Ponúka úpravu pre hybridnú verziu Mercedesu triedy S

Aj Brabus myslí na zákazníkov túžiacich po ekologickom automobile, a tak tento známy úpravca predstavil možnosť zvýšenia výkonu pre Mercedes-Benz S500 Plug-In Hybrid. Výsledkom je maximálny výkon rovných päťsto rýdzo ekologických koní a vrchol krútiaceho momentu 890 Nm.

Úprava z dielne Brabusu sa týka benzínového šesťvalca. Jeho riadiaca jednotka používa iný softvér a ľahko sa zvýšil aj plniaci tlak. Motor tak dostal 52 koní a 70 Nm navyše, respektíve dohromady ponúkne 385 koní a 550 Nm. Na stovke je toto auto za 4,9 s (-0,6 s), maximálna rýchlosť zostala nezmenená. Tá je totiž stále elektronicky obmedzená na 250 km/h.

Samozrejme okrem vyššieho výkonu pre váš ekologický plug-in hybrid si môžete dopriať aj ďalšej úpravy určenej všeobecne pre triedu S. Reč je napríklad o prvkoch vylepšujúcich aerodynamiku, rade vecí do interiéru alebo diskov s veľkosťou až 22 palcov. Na druhú stranu budete ale stále môcť s týmto Brabusom najazdiť v čisto elektrickom režime až 30 kilometrov a automobil dobíjať priamo zo zásuvky.

brabus_hybrid_25.jpgbrabus_hybrid_13.jpgbrabus_hybrid_14.jpgbrabus_hybrid_04.jpgbrabus_hybrid_05.jpgbrabus_hybrid_12.jpgbrabus_hybrid_01.jpgbrabus_hybrid_08.jpgbrabus_hybrid_02.jpgbrabus_hybrid_19.jpgbrabus_hybrid_03.jpgbrabus_hybrid_06.jpgbrabus_hybrid_07.jpgbrabus_hybrid_09.jpgbrabus_hybrid_11.jpgbrabus_hybrid_15.jpgbrabus_hybrid_16.jpgbrabus_hybrid_17.jpgbrabus_hybrid_18.jpgbrabus_hybrid_20.jpgbrabus_hybrid_21.jpgbrabus_hybrid_22.jpgbrabus_hybrid_23.jpgbrabus_hybrid_10.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY