vytisknout velikost písma Aj Audi Prologue Avant má svoju premiéru za sebou

Aj Audi Prologue Avant má svoju premiéru za sebou

Druhou novinkou, ktorú dnes večer predstavila automobilka Audi svetu, je koncept Prologue Avant. Podobne ako u štúdie, s ktorou sa vytasil Volkswagen, aj táto novinka predovšetkým ukazuje nový dizajn. Takto nejako budú vyzerať nasledujúce modely značky.

Štúdia Prologue ale nie je sama o sebe svetovou premiérou, rovnaký koncept sa predstavil už v novembri minulého roka na autosalóne v Los Angeles. Kým prvý krát išlo o kupé, v Ženeve je vidno už verziu kombi. Že by Audi nasadilo podobnú taktiku predstavovania série konceptov, ako zhruba pred rokom použila automobilka Volvo?

O pohon futuristicky vyzerajúceho kombíku sa opäť stará hybridná jednotka. Jej základom je naftový trojlitrový šesťvalec. Výkon celého systému činí 335 kW (455 k) a krútiaci moment dosahuje na 750 Nm. Na stovke je Prologue Avant za 5,1 s, spotreba sa má bezpečne vojsť pod dva litre.

audi_concept_8.jpgaudi_concept_9.jpgaudi_concept_1.jpgaudi_concept_2.jpgaudi_concept_3.jpgaudi_concept_4.jpgaudi_concept_5.jpgaudi_concept_6.jpgaudi_concept_7.jpg

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY