vytisknout velikost písma Aj Audi Prologue Avant má svoju premiéru za sebou

Aj Audi Prologue Avant má svoju premiéru za sebou

Druhou novinkou, ktorú dnes večer predstavila automobilka Audi svetu, je koncept Prologue Avant. Podobne ako u štúdie, s ktorou sa vytasil Volkswagen, aj táto novinka predovšetkým ukazuje nový dizajn. Takto nejako budú vyzerať nasledujúce modely značky.

Štúdia Prologue ale nie je sama o sebe svetovou premiérou, rovnaký koncept sa predstavil už v novembri minulého roka na autosalóne v Los Angeles. Kým prvý krát išlo o kupé, v Ženeve je vidno už verziu kombi. Že by Audi nasadilo podobnú taktiku predstavovania série konceptov, ako zhruba pred rokom použila automobilka Volvo?

O pohon futuristicky vyzerajúceho kombíku sa opäť stará hybridná jednotka. Jej základom je naftový trojlitrový šesťvalec. Výkon celého systému činí 335 kW (455 k) a krútiaci moment dosahuje na 750 Nm. Na stovke je Prologue Avant za 5,1 s, spotreba sa má bezpečne vojsť pod dva litre.

audi_concept_8.jpgaudi_concept_9.jpgaudi_concept_1.jpgaudi_concept_2.jpgaudi_concept_3.jpgaudi_concept_4.jpgaudi_concept_5.jpgaudi_concept_6.jpgaudi_concept_7.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY