vytisknout velikost písma Aj Audi Prologue Avant má svoju premiéru za sebou

Aj Audi Prologue Avant má svoju premiéru za sebou

Druhou novinkou, ktorú dnes večer predstavila automobilka Audi svetu, je koncept Prologue Avant. Podobne ako u štúdie, s ktorou sa vytasil Volkswagen, aj táto novinka predovšetkým ukazuje nový dizajn. Takto nejako budú vyzerať nasledujúce modely značky.

Štúdia Prologue ale nie je sama o sebe svetovou premiérou, rovnaký koncept sa predstavil už v novembri minulého roka na autosalóne v Los Angeles. Kým prvý krát išlo o kupé, v Ženeve je vidno už verziu kombi. Že by Audi nasadilo podobnú taktiku predstavovania série konceptov, ako zhruba pred rokom použila automobilka Volvo?

O pohon futuristicky vyzerajúceho kombíku sa opäť stará hybridná jednotka. Jej základom je naftový trojlitrový šesťvalec. Výkon celého systému činí 335 kW (455 k) a krútiaci moment dosahuje na 750 Nm. Na stovke je Prologue Avant za 5,1 s, spotreba sa má bezpečne vojsť pod dva litre.

audi_concept_8.jpgaudi_concept_9.jpgaudi_concept_1.jpgaudi_concept_2.jpgaudi_concept_3.jpgaudi_concept_4.jpgaudi_concept_5.jpgaudi_concept_6.jpgaudi_concept_7.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY