vytisknout velikost písma Aj Audi Prologue Avant má svoju premiéru za sebou

Aj Audi Prologue Avant má svoju premiéru za sebou

Druhou novinkou, ktorú dnes večer predstavila automobilka Audi svetu, je koncept Prologue Avant. Podobne ako u štúdie, s ktorou sa vytasil Volkswagen, aj táto novinka predovšetkým ukazuje nový dizajn. Takto nejako budú vyzerať nasledujúce modely značky.

Štúdia Prologue ale nie je sama o sebe svetovou premiérou, rovnaký koncept sa predstavil už v novembri minulého roka na autosalóne v Los Angeles. Kým prvý krát išlo o kupé, v Ženeve je vidno už verziu kombi. Že by Audi nasadilo podobnú taktiku predstavovania série konceptov, ako zhruba pred rokom použila automobilka Volvo?

O pohon futuristicky vyzerajúceho kombíku sa opäť stará hybridná jednotka. Jej základom je naftový trojlitrový šesťvalec. Výkon celého systému činí 335 kW (455 k) a krútiaci moment dosahuje na 750 Nm. Na stovke je Prologue Avant za 5,1 s, spotreba sa má bezpečne vojsť pod dva litre.

audi_concept_8.jpgaudi_concept_9.jpgaudi_concept_1.jpgaudi_concept_2.jpgaudi_concept_3.jpgaudi_concept_4.jpgaudi_concept_5.jpgaudi_concept_6.jpgaudi_concept_7.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY