vytisknout velikost písma Aj Audi mieri do Pekingu. Predstaví tu svoju odpoveď na BMW X4

Aj Audi mieri do Pekingu. Predstaví tu svoju odpoveď na BMW X4

Ani automobilka Audi nebude na autosalóne v Pekingu chýbať. Zatiaľ čo BMW tu vystaví novinku v podobe modelu X4, jeho tradičný nemecký konkurent privezie zatiaľ iba koncept, ale ten bude mať veľmi pravdepodobne namierené do rovnakého segmentu. Na čo sa majú v Mníchove pripraviť, to naznačujú nové oficiálne obrázky.

Po stránke dizajnu je možné očakávať odkaz ku konceptu Allroad Shooting Brake predstavený začiatkom roka v Detroite a predovšetkým k novému Audi TT. Zo spomínanej štúdie potom pravdepodobne použije automobilka pre svoju novinku aj pohon, aj keď s definitívnou platnosťou to povedať nemôžeme. Okrem obrázkov a pozvánky do Pekingu totiž Audi nič ďalšieho nezverejnilo. Počkať si máme do 19. apríla.

Z decembra minulého roka už tiež vieme, že Audi plánuje veľkú ofenzívu zahŕňajúcu desiatky modelov. Začať by sa malo v roku 2016 príchodom najmenšieho Q1, nasledovať majú párne Q, a to vrátane veľkého SUV označeného ako Q8. Automobilka si už tiež zaregistrovala názvy SQ2 aj SQ4, takže sa dočkáme taktiež športových verzií.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY