vytisknout velikost písma Aj Audi má pripravenú dôležitú novinku. Do Ženevy vezie model Q2

Aj Audi má pripravenú dôležitú novinku. Do Ženevy vezie model Q2

Z nedávnej minulosti vieme, že Audi vezie do Ženevy posilnené RS Q3 v prevedení performance. Nebude to ale jediná novinka a hlavne to nebude to najdôležitejšie, čo si zhruba o tri týždne budeme môcť prezrieť. Do Ženevy podľa všetkého mieri aj malý crossover Q2.

Vyplýva to z fotografie, ktorú zverejnilo Audi na svojom profile na Facebooku. Na tej sú existujúce SUV vyskladané vedľa seba pekne podľa veľkosti s tým, že pod Q3 je už pripravené miesto. Audi Q2, o ktorom sa dlho hovorilo, sa tak stane konečne realitou.

Pôvodne však tento voz nemohol niesť označenie Q2, pretože práva na toto meno vlastnil Fiat, rovnako ako na označenie Q4. Špekulovalo sa o tom, že sa malé SUV bude nakoniec volať Q1, prípadne nejako inak, pretože Q1 by mohlo v zákazníkoch vzbudzovať dojem príliš malého automobilu.

Faktické informácie na tému najmenšieho crossoveru v ponuke Audi z oficiálnych zdrojov zatiaľ nedorazili, takže si počkajme na to, čo prinesú nasledujúce dni. Ako to tak pri podobných premiérach býva, väčšinou fanúšikovia nemusia čakať až na samotný autosalón.

q2.jpg
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY