vytisknout velikost písma ADAC: Najspokojnejších zákazníkov má Audi A6, na chvoste je Fiat

Tohtoročné výsledky prieskumu spokojnosti nemeckých zákazníkov ukazujú vzostup (niektorých) japonských značiek; Mercedes-Benz nedokáže držať krok s domácimi prémiovými rivalmi.

Vplyvný nemecký autoklub ADAC pravidelne zisťuje, s ktorými autami sú tamojší zákazníci najspokojnejší. V tomto ročníku ankety ADAC Kundenbarometr vyplnilo internetový dotazník viac ako 20 000 respondentov.

Do čela hodnotenia podľa značiek sa presadili domáci prémioví výrobcovia Audi a BMW, ale nasledujúce dve priečky dokázali získať Japonci. Ako ADAC upozorňuje, Honda aj Toyota dokázali za jediný rok odsunúť na nižšie pozície Mini, Mercedes, Volvo, Volkswagen aj Mazdu.

Obe ázijské značky si vyslúžili pozitívne hodnotenie najmä vďaka kvalite servisu a služieb, ale tiež vďaka úrovni konzultácií pri výbere vozidla.

Na nasledujúcich stranách nájdete prehľad najúspešnejších modelov v jednotlivých kategóriách, celkové poradie značiek a tiež poradí podľa úrovne služieb:

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY