vytisknout velikost písma Acura Precision Concept ukazuje nový dizajnový smer značky

Zatiaľ nie je jasné, kedy sa objaví prvé sériové auto s týmito dizajnovými prvkami. Predstavitelia automobilky žiadny konkrétny termín neoznámili.
Acura Precision Concept ukazuje nový dizajnový smer značky
Zoznam kapitol
  1. Acura Precision Concept
  2. Fotogaléria: Acura Precision Concept

Koncept Acura Precision naznačuje budúcnosť dizajnu značky, ktorá v ponuke Hondy plní úlohu prémiového brandu pre severoamerický trh.

Acura-Precision_Concept_2016_1600x1200_wallpaper_01.jpgAcura-Precision_Concept_2016_1600x1200_wallpaper_03.jpgAcura-Precision_Concept_2016_1600x1200_wallpaper_05.jpgNa budúcich modeloch Acura uvidíme tieto odvážne tvary vrátane novo koncipovaného interiéru a palubného systému. Koncept Precision je len vízia, vyrábať sa nebude

Acura sa dokonca ani neobťažovala dať konceptu motor, je to skutočne len dizajnová štúdia. Na koncepte si možno všimnúť napríklad absenciu B-stĺpikov. Acura tvrdí, že koncept má demonštrovať plynulý prechod línií z exteriéru do interiéru a opačne.

Popri dizajne exteriéru má budúcnosť značky Acura udávať aj návrh interiéru a napríklad nový palubný systém. Ten sa ovláda dotykovo na touchpade na stredovej konzole. Systém tiež naskenuje každého cestujúceho a nastaví mu obľúbenú teplotu klimatizácie alebo polohu sedačky. Pre vodičov potom automaticky nastaví celé auto.

Zatiaľ nie je jasné, kedy sa objaví prvé sériové auto s týmito dizajnovými prvkami. Predstavitelia automobilky na autosalóne v Detroite žiadny konkrétny termín neoznámili. Možno sa tiež domnievať, že jednotlivé prvky vrátane nového palubného Systems rozšíria celú modelovú radu postupne.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY