vytisknout velikost písma Acura NSX sa predstaví aj ako Type R. Budeme ale musieť chvílu počkať

Acura NSX sa predstaví aj ako Type R. Budeme ale musieť chvílu počkať

Acura (Honda) NSX novej generácie má svoju premiéru za sebou, ale tým správy o tomto automobile zďaleka nekončia. Po prvé ešte neboli zverejnené kompletné technické údaje (očakávame, že sa tak stane v Ženeve), za druhé sa objavili informácie o tom, že sa chystá ešte ostrejšie prevedenie Type R.

Kolegom z britského Autexpressu to povedal Ted Klaus, čo je hlavný inžinier nového NSX. Túto možnosť potvrdzuje aj použitie preplňovaného motora, ktorý dáva priestor pre ďalšie zvyšovanie výkonu. Pôvodne sa hovorilo v kontexte nového NSX o atmosférickej jednotke. Kedy sa ale NSX Type R dočkáme, to Ted Klaus nepovedal.

V tomto smere sa špekuluje o čakaní dlhom rok až dva. Isté však je, že sa máme na čo tešiť. Už štandardné NSX totiž svojim konkurentom údajne riadne zakúri a navyše japonská novinka ponúkne zo všetkých najnižšie ťažisko. Kto presne patrí medzi konkurenciu? Ted Klaus uviedol na túto otázku tri veľmi zvučné mená: Ferrari 458 Italia, Audi R8 V10 a Porsche 911 Turbo.

Zdroj: Autoexpress

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY