vytisknout velikost písma Acura NSX sa predstaví aj ako Type R. Budeme ale musieť chvílu počkať

Acura NSX sa predstaví aj ako Type R. Budeme ale musieť chvílu počkať

Acura (Honda) NSX novej generácie má svoju premiéru za sebou, ale tým správy o tomto automobile zďaleka nekončia. Po prvé ešte neboli zverejnené kompletné technické údaje (očakávame, že sa tak stane v Ženeve), za druhé sa objavili informácie o tom, že sa chystá ešte ostrejšie prevedenie Type R.

Kolegom z britského Autexpressu to povedal Ted Klaus, čo je hlavný inžinier nového NSX. Túto možnosť potvrdzuje aj použitie preplňovaného motora, ktorý dáva priestor pre ďalšie zvyšovanie výkonu. Pôvodne sa hovorilo v kontexte nového NSX o atmosférickej jednotke. Kedy sa ale NSX Type R dočkáme, to Ted Klaus nepovedal.

V tomto smere sa špekuluje o čakaní dlhom rok až dva. Isté však je, že sa máme na čo tešiť. Už štandardné NSX totiž svojim konkurentom údajne riadne zakúri a navyše japonská novinka ponúkne zo všetkých najnižšie ťažisko. Kto presne patrí medzi konkurenciu? Ted Klaus uviedol na túto otázku tri veľmi zvučné mená: Ferrari 458 Italia, Audi R8 V10 a Porsche 911 Turbo.

Zdroj: Autoexpress

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY