vytisknout velikost písma Acura NSX sa predstaví aj ako Type R. Budeme ale musieť chvílu počkať

Acura NSX sa predstaví aj ako Type R. Budeme ale musieť chvílu počkať

Acura (Honda) NSX novej generácie má svoju premiéru za sebou, ale tým správy o tomto automobile zďaleka nekončia. Po prvé ešte neboli zverejnené kompletné technické údaje (očakávame, že sa tak stane v Ženeve), za druhé sa objavili informácie o tom, že sa chystá ešte ostrejšie prevedenie Type R.

Kolegom z britského Autexpressu to povedal Ted Klaus, čo je hlavný inžinier nového NSX. Túto možnosť potvrdzuje aj použitie preplňovaného motora, ktorý dáva priestor pre ďalšie zvyšovanie výkonu. Pôvodne sa hovorilo v kontexte nového NSX o atmosférickej jednotke. Kedy sa ale NSX Type R dočkáme, to Ted Klaus nepovedal.

V tomto smere sa špekuluje o čakaní dlhom rok až dva. Isté však je, že sa máme na čo tešiť. Už štandardné NSX totiž svojim konkurentom údajne riadne zakúri a navyše japonská novinka ponúkne zo všetkých najnižšie ťažisko. Kto presne patrí medzi konkurenciu? Ted Klaus uviedol na túto otázku tri veľmi zvučné mená: Ferrari 458 Italia, Audi R8 V10 a Porsche 911 Turbo.

Zdroj: Autoexpress

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY