vytisknout velikost písma Acura NSX sa predstaví aj ako Type R. Budeme ale musieť chvílu počkať

Acura NSX sa predstaví aj ako Type R. Budeme ale musieť chvílu počkať

Acura (Honda) NSX novej generácie má svoju premiéru za sebou, ale tým správy o tomto automobile zďaleka nekončia. Po prvé ešte neboli zverejnené kompletné technické údaje (očakávame, že sa tak stane v Ženeve), za druhé sa objavili informácie o tom, že sa chystá ešte ostrejšie prevedenie Type R.

Kolegom z britského Autexpressu to povedal Ted Klaus, čo je hlavný inžinier nového NSX. Túto možnosť potvrdzuje aj použitie preplňovaného motora, ktorý dáva priestor pre ďalšie zvyšovanie výkonu. Pôvodne sa hovorilo v kontexte nového NSX o atmosférickej jednotke. Kedy sa ale NSX Type R dočkáme, to Ted Klaus nepovedal.

V tomto smere sa špekuluje o čakaní dlhom rok až dva. Isté však je, že sa máme na čo tešiť. Už štandardné NSX totiž svojim konkurentom údajne riadne zakúri a navyše japonská novinka ponúkne zo všetkých najnižšie ťažisko. Kto presne patrí medzi konkurenciu? Ted Klaus uviedol na túto otázku tri veľmi zvučné mená: Ferrari 458 Italia, Audi R8 V10 a Porsche 911 Turbo.

Zdroj: Autoexpress

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY