vytisknout velikost písma ABT v Ženeve: Audi RS6 (730 k), RS Q3 (410 k) a VW Golf GTI (300 k)

ABT v Ženeve: Audi RS6 (730 k), RS Q3 (410 k) a VW Golf GTI (300 k)

Je to už pár dní, kedy sme písali o chystanom ženevskom programe spoločnosti ABT. Tá najprv zverejnila údaje týkajúce sa úpravy Golfu R, ktorý posilnil na 370 koní. Na stánku samozrejme nebude sám. Doprovod mu bude robiť vylepšené Audi RS 6 Avant, ktoré ponúkne po úprave 730 koní a drtivých 920 Nm. Ale to stále nie je všetko.

Ďalším vyladeným Audi bude RS Q3. To dostalo o viac ako tretinu vyšší výkon. Konečné parametre znejú 410 koní a 530 Nm. V neposlednom rade sa dostalo aj na Golf GTI v prevedení Dark Edition. Ten okrem bodykitu obdržal parametre štandardnej verzie R. Maximum dvojlitrového motora činí 300 koní.

Bez zaujímavosti nie je ani posledná premiéra. Štart seriálu pretekov elektrickou formulou sa pomaly blíži a zapojí sa do neho aj spoločnosť ABT, ktorá aktuálne sľubuje fakt, že bude jediným nemeckým tímom v závodoch. Monopost vo farbách ABT je práve tou poslednou spomínanou premiérou.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY