vytisknout velikost písma ABT v Ženeve: Audi RS6 (730 k), RS Q3 (410 k) a VW Golf GTI (300 k)

ABT v Ženeve: Audi RS6 (730 k), RS Q3 (410 k) a VW Golf GTI (300 k)

Je to už pár dní, kedy sme písali o chystanom ženevskom programe spoločnosti ABT. Tá najprv zverejnila údaje týkajúce sa úpravy Golfu R, ktorý posilnil na 370 koní. Na stánku samozrejme nebude sám. Doprovod mu bude robiť vylepšené Audi RS 6 Avant, ktoré ponúkne po úprave 730 koní a drtivých 920 Nm. Ale to stále nie je všetko.

Ďalším vyladeným Audi bude RS Q3. To dostalo o viac ako tretinu vyšší výkon. Konečné parametre znejú 410 koní a 530 Nm. V neposlednom rade sa dostalo aj na Golf GTI v prevedení Dark Edition. Ten okrem bodykitu obdržal parametre štandardnej verzie R. Maximum dvojlitrového motora činí 300 koní.

Bez zaujímavosti nie je ani posledná premiéra. Štart seriálu pretekov elektrickou formulou sa pomaly blíži a zapojí sa do neho aj spoločnosť ABT, ktorá aktuálne sľubuje fakt, že bude jediným nemeckým tímom v závodoch. Monopost vo farbách ABT je práve tou poslednou spomínanou premiérou.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY