vytisknout velikost písma ABT upravil nový Volkswagen Passat na 280 dieselových koní

ABT upravil nový Volkswagen Passat na 280 dieselových koní

Nový Volkswagen Passat sa vlastne ešte len začal predávať a už je tu pre neho ďalší tuningový balík, tenotkrát od ABT. Aj keď sú exteriérové doplnky pomerne decentné, ABT ponúka 20 "alebo dokonca 21" kolesá. Viete si predstaviť ten komfort na priemernej slovenskej ceste?

3883804551785467400.jpg16651947071706564879.jpg21374854761222897972.jpgNaftový dvojliter s dvoma turbami môže mať až 280 koní výkonu. Ostatné úpravy sú len kozmetické, napríklad brzdy ostali sériové.

Dôležitým prvkom úpravy od spoločnosti ABT je ale načipovanie nového biturbo dieselu 2.0 TDI, ktorý v základnom nastavení posiela na všetky kolesá už tak solídny výkon 240 koní. Nová riadiaca jednotka zdvihne výkon na 280 koní. Merného výkonu cez 140 koní na liter dosahujú bežne športové autá ako napríklad BMW M3 a M4, nie naftové fleetové sedany a kombi...

Čo sa technických modifikácií týka, ABT nehovorí o upravenom chladení motora, väčších brzdách alebo ďalších úpravách, ktoré obvykle dopĺňajú zvýšenie výkonu. Auto má však iný koncový diel výfuku a kratšie, tuhšie pružiny.

Klienti si samozrejme môžu vybrať iba optický balík úprav alebo naopak len zvýšenie výkonu vrcholnej naftovej motorizácie. Kompletný tuningový program na nový VW Passat ukáže spoločnosť ABT v Ženeve.

115575449496407629.jpg119938411666685050.jpg13596190731343906158.jpg16239488631319741383.jpg16724520281309789136.jpg1673920762593325029.jpg17918950202111668236.jpg199226420842075295.jpg2008976376425286055.jpg21155934412033405707.jpg2442551081695215560.jpg6357424731030864531.jpg785653308578178987.jpg979472553987197225.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY