vytisknout velikost písma ABT upravil nový Volkswagen Passat na 280 dieselových koní

ABT upravil nový Volkswagen Passat na 280 dieselových koní

Nový Volkswagen Passat sa vlastne ešte len začal predávať a už je tu pre neho ďalší tuningový balík, tenotkrát od ABT. Aj keď sú exteriérové doplnky pomerne decentné, ABT ponúka 20 "alebo dokonca 21" kolesá. Viete si predstaviť ten komfort na priemernej slovenskej ceste?

3883804551785467400.jpg16651947071706564879.jpg21374854761222897972.jpgNaftový dvojliter s dvoma turbami môže mať až 280 koní výkonu. Ostatné úpravy sú len kozmetické, napríklad brzdy ostali sériové.

Dôležitým prvkom úpravy od spoločnosti ABT je ale načipovanie nového biturbo dieselu 2.0 TDI, ktorý v základnom nastavení posiela na všetky kolesá už tak solídny výkon 240 koní. Nová riadiaca jednotka zdvihne výkon na 280 koní. Merného výkonu cez 140 koní na liter dosahujú bežne športové autá ako napríklad BMW M3 a M4, nie naftové fleetové sedany a kombi...

Čo sa technických modifikácií týka, ABT nehovorí o upravenom chladení motora, väčších brzdách alebo ďalších úpravách, ktoré obvykle dopĺňajú zvýšenie výkonu. Auto má však iný koncový diel výfuku a kratšie, tuhšie pružiny.

Klienti si samozrejme môžu vybrať iba optický balík úprav alebo naopak len zvýšenie výkonu vrcholnej naftovej motorizácie. Kompletný tuningový program na nový VW Passat ukáže spoločnosť ABT v Ženeve.

115575449496407629.jpg119938411666685050.jpg13596190731343906158.jpg16239488631319741383.jpg16724520281309789136.jpg1673920762593325029.jpg17918950202111668236.jpg199226420842075295.jpg2008976376425286055.jpg21155934412033405707.jpg2442551081695215560.jpg6357424731030864531.jpg785653308578178987.jpg979472553987197225.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY