vytisknout velikost písma ABT S8 ponúkne 675 koní a 840 Nm. Stovku zvládne za 3,6 s

ABT S8 ponúkne 675 koní a 840 Nm. Stovku zvládne za 3,6 s

Nemecká spoločnosť ABT predstavila úpravu pre Audi S8. Výsledok je prezentovaný ako pretekárska limuzína a súdiac podľa základných informácií toto označenie nie je vôbec prehnané. Ľudia od ABT upravili predovšetkým výkon motora. V ponuke je viac verzií, pričom tá najsilnejšia vyprodukuje 496 kW (675 k) a 840 Nm. 

Len pre poriadok, parametre základné S8 sú 382 kW (520 k) a 650 Nm. Najdostupnejšou úpravou od ABT je len odstránenie obmedzovača, takže sa budete môcť so svojou S8 v Nemecku rozparádit až na 280 km/h. Druhá verzia ponúkne výkon zvýšený na 471 kW (640 k), parametre tej najsilnejšej sme si už predstavili. 

Hodí sa pripomenúť, že S8 v najsilnejšej variante zvládne stovku za 3,6 s a maximálne sa rozbehne na 290 km/h. Všetko má na svedomí nová riadiaca jednotka, najsilnejšia verzia dostane v rámci úprav aj iný tlmič výfuku. ABT dáva na svoje dielo záruku dvoch rokov a 100 000 km. 

Vzhľad spoločnosť ABT v podstate nezmenila, čo je dobre. V tlačovej správe sa nachádza len upozornenie na širokú ponuku liatych kolies, z ktorej môžu záujemcovia vyberať. Auto, ktoré vidíte na fotkách, používa disky ABT DR v farbe "mystic black". Disky majú veľkosť 21 ".

abt_1.jpgabt_4.jpgabt_2.jpgabt_3.jpgabt_5.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY