vytisknout velikost písma ABT QS7: Upravená Q7 ponúkne 325 naftových a 410 benzínových koní

ABT QS7: Upravená Q7 ponúkne 325 naftových a 410 benzínových koní

Spoločnosť ABT určite nie je potrebné nijako predstavovať. Tento úpravca má vo svojom zozname už obrovské množstvo mnohokrát veľmi zaujímavých úprav a dnes môžeme predstaviť ďalšiu. Tá sa týka veľkého SUV Audi Q7, ktoré dostalo vylepšený dizajn aj vyšší výkon motora.

Agresívny body-kit obsahuje rozšírené blatníky, upravené nárazníky, zadný spojler a ďalšie drobnosti. Samozrejme ak nechcete širšiu karosériu, ABT vám urobí decentnejšiu úpravu. K dispozícii sú aj klasické veci typu iných koncoviek výfuku alebo kolies. Tie môžu mať veľkosť až 22 palcov.

V ABT sa ladili aj motory. Ak teda máte benzínové prevedenie disponujúce v sérii parametrami 245 kW (333 k) a 440 Nm, môžete siahnuť po úprave, ktorá zdvihne výkon na 301 kW (410 koní) a krútiaci moment na 520 Nm. V prípade dieselového šesťvalca s výkonom 200 kW (272 koní) a krútiacim momentom 600 Nm majú u ABT k dispozícii úpravu zvyšujúcu výkon na 239 kW (325 koní) a krútiaci moment na 680 Nm.

Ukrátený nakoniec nebudú ani majitelia základného naftového šesťvalca, pretože aj ten môže od ABT dostať viac výkonu.

abt_06.jpgabt_02.jpgabt_07.jpgabt_11.jpgabt_01.jpgabt_03.jpgabt_04.jpgabt_08.jpgabt_09.jpgabt_10.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY