vytisknout velikost písma ABT pripravilo tuning pre novú generáciu Audi TT. Ukáže sa v Essene

ABT pripravilo tuning pre novú generáciu Audi TT. Ukáže sa v Essene

Audi TT novej generácie je auto, ktoré sa len ťažko vyhne záujmu rôznych úpravcov. Už veľmi skoro sa predstaví úprava z dielne ABT. Na čo sa máme tešiť, to ukazujú prvé obrázky. Kompletná premiéra je naplánovaná na Essen Motor Show.

Upravené Audi TT dostalo čierny lak karosérie a červené detaily. Ako to už v podobných prípadoch chodí, prepracované sú obidva nárazníky, nechýbajú prahové nástavce a zadný spojler. Asi najzaujímavejšie veci sa odohrali vzadu, kam sa nasťahoval výrazný strieborný difúzor a dve dvojité koncovky výfuku.

Z dostupných informácií môžeme ešte ponúknuť dvadsaťpalcové zliatinové kolesá taktiež kombinujúce čiernu a červenú farbu a to je ale pre túto chvíľu všetko, čo je o tejto novinke známe. Akonáhle budeme vedieť viac, radi sa podelíme.

Okrem nového Audi TT ukáže ABT v Essene aj RS6 R alebo Golf R naladený na 400 koní.  

abt_tt_1.jpgabt_tt_2.jpgabt_tt_3.jpgabt_tt_4.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY