vytisknout velikost písma ABT predstavuje Golf R, v Ženeve uvidíme Audi RS6 Avant s výkonom 730 koní

ABT predstavuje Golf R, v Ženeve uvidíme Audi RS6 Avant s výkonom 730 koní

Súčasným vrcholom pre radu Golf je prevedenie R používajúce preplňovaný štvorvalec s výkonom 300 koní a pohon všetkých kolies. Stovka je otázkou 5,3 s, maximálne sa rozbehnete na 250 km/h. Ak vám to nestačí, v ABT aktuálne predstavujú riešenie.

Upravený Golf dostal novú masku chladiča, predný spojler, patričné kolesá, strešný spojler a modrý difúzor. Najväčšou novinkou je riadiaca jednotka motora. Tá je hlavnou príčinou výkonu motora zvýšeného na 370 koní, pričom krútiaci moment povyrástol z pôvodných 380 Nm na 460 Nm.

Maximálka má hodnotu 265 km/h, stovku zvládne tento Golf za 4,5 s. Aby sme boli úplne presní, musíme dodať, že ABT počíta s automatom, ktorý v rámci štandardu zvláda stovku za 4,9 s. Cena úpravy činí 2 349 eur a uvidíme ju v Ženeve. No i tak hlavným lákadlom tamojšieho stánku ABT bude niečo trochu výkonnejšieho.

ABT predstaví za niekoľko dní upravené Audi RS 6 Avant, čo má byť kombík určený na pretekárske okruhy. Presné informácie chýbajú, výkon sa má ale pohybovať okolo 730 koní. Ak nad niečím podobným uvažujete, asi by ste mali čím skôr zaslať e-mail do ABT. Presné fakty týkajúce sa upravenej RS 6 ešte síce nie sú verejné, oficiálne je však to, že vznikne maximálne 25 kusov.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY