vytisknout velikost písma ABT predstavuje Golf R, v Ženeve uvidíme Audi RS6 Avant s výkonom 730 koní

ABT predstavuje Golf R, v Ženeve uvidíme Audi RS6 Avant s výkonom 730 koní

Súčasným vrcholom pre radu Golf je prevedenie R používajúce preplňovaný štvorvalec s výkonom 300 koní a pohon všetkých kolies. Stovka je otázkou 5,3 s, maximálne sa rozbehnete na 250 km/h. Ak vám to nestačí, v ABT aktuálne predstavujú riešenie.

Upravený Golf dostal novú masku chladiča, predný spojler, patričné kolesá, strešný spojler a modrý difúzor. Najväčšou novinkou je riadiaca jednotka motora. Tá je hlavnou príčinou výkonu motora zvýšeného na 370 koní, pričom krútiaci moment povyrástol z pôvodných 380 Nm na 460 Nm.

Maximálka má hodnotu 265 km/h, stovku zvládne tento Golf za 4,5 s. Aby sme boli úplne presní, musíme dodať, že ABT počíta s automatom, ktorý v rámci štandardu zvláda stovku za 4,9 s. Cena úpravy činí 2 349 eur a uvidíme ju v Ženeve. No i tak hlavným lákadlom tamojšieho stánku ABT bude niečo trochu výkonnejšieho.

ABT predstaví za niekoľko dní upravené Audi RS 6 Avant, čo má byť kombík určený na pretekárske okruhy. Presné informácie chýbajú, výkon sa má ale pohybovať okolo 730 koní. Ak nad niečím podobným uvažujete, asi by ste mali čím skôr zaslať e-mail do ABT. Presné fakty týkajúce sa upravenej RS 6 ešte síce nie sú verejné, oficiálne je však to, že vznikne maximálne 25 kusov.

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

včera | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY