vytisknout velikost písma ABT predstavilo sadu úprav pre nové Audi Q7. Technika sa nezmenila

ABT predstavilo sadu úprav pre nové Audi Q7. Technika sa nezmenila

Nová generácia Audi Q7 sa dočkala prvého tuningu, o ktorý sa postarala spoločnosť ABT. Tá sa ale zatiaľ nezamerala na techniku, ale len na vzhľad auta. Výsledok si môžete prezrieť na prvých fotkách. Ako sa vám páči?

Zmeny sú vcelku klasické. ABT vymenilo predný aj zadný nárazník, na aute sa objavili prahové nástavce, vzadu nechýba strešný spojler alebo difúzor a dve dvojité koncovky výfuku. Komu je to stále ešte málo, ten môže siahnuť po rozšírených blatníkoch vpredu aj vzadu.

ABT potom samozrejme pridalo ešte adekvátne kolesá. Tie majú veľkosť 22 palcov a obúvajú pneumatiky s rozmerom 305/30 R22. Ako už bolo povedané, technické stránky veci sa zmeny zatiaľ netýkajú. ABT ale už v tlačovej správe upozorňuje na to, že technici už pracujú na úpravách, ktoré v novej Q7 zvýšia aj výkon motora.

ABT_QS7_001.jpgABT_QS7_002.jpgABT_QS7_003.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY