vytisknout velikost písma ABT predstavilo sadu úprav pre nové Audi Q7. Technika sa nezmenila

ABT predstavilo sadu úprav pre nové Audi Q7. Technika sa nezmenila

Nová generácia Audi Q7 sa dočkala prvého tuningu, o ktorý sa postarala spoločnosť ABT. Tá sa ale zatiaľ nezamerala na techniku, ale len na vzhľad auta. Výsledok si môžete prezrieť na prvých fotkách. Ako sa vám páči?

Zmeny sú vcelku klasické. ABT vymenilo predný aj zadný nárazník, na aute sa objavili prahové nástavce, vzadu nechýba strešný spojler alebo difúzor a dve dvojité koncovky výfuku. Komu je to stále ešte málo, ten môže siahnuť po rozšírených blatníkoch vpredu aj vzadu.

ABT potom samozrejme pridalo ešte adekvátne kolesá. Tie majú veľkosť 22 palcov a obúvajú pneumatiky s rozmerom 305/30 R22. Ako už bolo povedané, technické stránky veci sa zmeny zatiaľ netýkajú. ABT ale už v tlačovej správe upozorňuje na to, že technici už pracujú na úpravách, ktoré v novej Q7 zvýšia aj výkon motora.

ABT_QS7_001.jpgABT_QS7_002.jpgABT_QS7_003.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY