vytisknout velikost písma ABT Audi S1: 310 koní pre vreckovú štvorkolku

ABT Audi S1: 310 koní pre vreckovú štvorkolku

Audi S1 sme vám pred časom predstavili v teste. Za volantom tejto "vreckovej štvorkolky" sme naozaj nemali pocit, že by sme potrebovali viac výkonu, no ľudia od ABT si myslia, že by sa záujemcovia o ešte rýchlejší variant nájsť mohli. Takže pre takého človeka pripravili verziu, ktorá výkonom predčí Golf R alebo Audi S3. Pod kapotou má 228 kW (310 k) a 440 Nm.

Štandardné Audi S1 disponuje maximálnym výkonom 170 kW (231 k) a vrcholom krútiaceho momentu 370 Nm. Rozdiel to je teda bádateľný. V kombinácii s manuálnou prevodovkou zvládne najmenší z rodiny Audi S stovku za 5,6 s (pred úpravou 5,9 s), najvyššia rýchlosť sa posunula z pôvodných 250 km/h na 260 km/h.

Súčasťou úpravy je tiež športový podvozok znížený o 30 mm. Auto stojí na osemnásťpalcových kolesách s pneumatikami o rozmere 225/35 R18. Ak sa vám vyladené Audi S1 páči, pripravte si po nákupe samotného vozidla minimálne ďalších 2 349 eur.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY