vytisknout velikost písma ABT Audi S1: 310 koní pre vreckovú štvorkolku

ABT Audi S1: 310 koní pre vreckovú štvorkolku

Audi S1 sme vám pred časom predstavili v teste. Za volantom tejto "vreckovej štvorkolky" sme naozaj nemali pocit, že by sme potrebovali viac výkonu, no ľudia od ABT si myslia, že by sa záujemcovia o ešte rýchlejší variant nájsť mohli. Takže pre takého človeka pripravili verziu, ktorá výkonom predčí Golf R alebo Audi S3. Pod kapotou má 228 kW (310 k) a 440 Nm.

Štandardné Audi S1 disponuje maximálnym výkonom 170 kW (231 k) a vrcholom krútiaceho momentu 370 Nm. Rozdiel to je teda bádateľný. V kombinácii s manuálnou prevodovkou zvládne najmenší z rodiny Audi S stovku za 5,6 s (pred úpravou 5,9 s), najvyššia rýchlosť sa posunula z pôvodných 250 km/h na 260 km/h.

Súčasťou úpravy je tiež športový podvozok znížený o 30 mm. Auto stojí na osemnásťpalcových kolesách s pneumatikami o rozmere 225/35 R18. Ak sa vám vyladené Audi S1 páči, pripravte si po nákupe samotného vozidla minimálne ďalších 2 349 eur.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY