vytisknout velikost písma ABT Audi S1: 310 koní pre vreckovú štvorkolku

ABT Audi S1: 310 koní pre vreckovú štvorkolku

Audi S1 sme vám pred časom predstavili v teste. Za volantom tejto "vreckovej štvorkolky" sme naozaj nemali pocit, že by sme potrebovali viac výkonu, no ľudia od ABT si myslia, že by sa záujemcovia o ešte rýchlejší variant nájsť mohli. Takže pre takého človeka pripravili verziu, ktorá výkonom predčí Golf R alebo Audi S3. Pod kapotou má 228 kW (310 k) a 440 Nm.

Štandardné Audi S1 disponuje maximálnym výkonom 170 kW (231 k) a vrcholom krútiaceho momentu 370 Nm. Rozdiel to je teda bádateľný. V kombinácii s manuálnou prevodovkou zvládne najmenší z rodiny Audi S stovku za 5,6 s (pred úpravou 5,9 s), najvyššia rýchlosť sa posunula z pôvodných 250 km/h na 260 km/h.

Súčasťou úpravy je tiež športový podvozok znížený o 30 mm. Auto stojí na osemnásťpalcových kolesách s pneumatikami o rozmere 225/35 R18. Ak sa vám vyladené Audi S1 páči, pripravte si po nákupe samotného vozidla minimálne ďalších 2 349 eur.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY