vytisknout velikost písma ABT Audi S1: 310 koní pre vreckovú štvorkolku

ABT Audi S1: 310 koní pre vreckovú štvorkolku

Audi S1 sme vám pred časom predstavili v teste. Za volantom tejto "vreckovej štvorkolky" sme naozaj nemali pocit, že by sme potrebovali viac výkonu, no ľudia od ABT si myslia, že by sa záujemcovia o ešte rýchlejší variant nájsť mohli. Takže pre takého človeka pripravili verziu, ktorá výkonom predčí Golf R alebo Audi S3. Pod kapotou má 228 kW (310 k) a 440 Nm.

Štandardné Audi S1 disponuje maximálnym výkonom 170 kW (231 k) a vrcholom krútiaceho momentu 370 Nm. Rozdiel to je teda bádateľný. V kombinácii s manuálnou prevodovkou zvládne najmenší z rodiny Audi S stovku za 5,6 s (pred úpravou 5,9 s), najvyššia rýchlosť sa posunula z pôvodných 250 km/h na 260 km/h.

Súčasťou úpravy je tiež športový podvozok znížený o 30 mm. Auto stojí na osemnásťpalcových kolesách s pneumatikami o rozmere 225/35 R18. Ak sa vám vyladené Audi S1 páči, pripravte si po nákupe samotného vozidla minimálne ďalších 2 349 eur.

Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Lada Niva Urban: Z lesa do mesta ľahko a rýchlo

Lada Niva Urban

Poznáte všetky moderné malé SUV, však? To sa vezme normálny hatchback, pridá sa pár plastov a razom môžete vyraziť snáď aj trochu do lesa. Lada išla na vec obrátene. Vzala absolútny off-road, tiež pridala pár plastov, ale vyslala ho pod označením Urban do mesta. Schválne, dali by ste si povedať?

9. 7. 2017 | Lukáš Dittrich | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY