vytisknout velikost písma ABT Audi RS3 Sportback: 430 koní, 530 Nm a stovka za 4,1 s

ABT Audi RS3 Sportback: 430 koní, 530 Nm a stovka za 4,1 s

Audi RS3 Sportback osadené preplňovaným päťvalcom ponúka štandardne 270 kW (367 k) a vrchol krútiaceho momentu 465 Nm. Najnovšie úprava od ABT ale tieto parametre zvýši na viac než zaujímavé hodnoty.

Zásah nemeckého úpravcu znamená výkonnostné maximum 316 kW (430 k) a vrchol krútiaceho momentu posunutý na 530 Nm. Na stovku potom toto auto vystrelí za 4,1 s a namiesto obligátnych 250 km/h daných obmedzovačom sa najviac rozbehne na 285 km/h, čo je ale tiež hodnota daná obmedzovačom. Mimochodom ABT pracuje na ďalšej verzii svojek úpravy, ktorá prinesie ešte vyšší výkon.

Lepšie parametre preplňovaného päťvalca sú ale len jednou z mnohých možností, ako si môžete vaše RS3 vylepšiť. K dispozícii sú napríklad devätnásťpalcové kolesá s pneumatikami Continental s rozmerom 235/35 R19, športový výfuk a samozrejme úpravy vylepšujúce interiér.

abt_rs3_2.jpgabt_rs3_3.jpgabt_rs3_4.jpgabt_rs3_6.jpgabt_rs3_5.jpgabt_rs3_1.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY