vytisknout velikost písma A Žiguli s motorom zo Subaru WRX STI ste už videli?

A Žiguli s motorom zo Subaru WRX STI ste už videli?

Tuning môže mať rôzne podoby a nevyhýba sa žiadnym automobilom vrátane tých, ktoré u nás dobre poznáme a ktoré dnes kúpite za pár eur. Ako je napríklad taký starý známy Žiguli. Východné internetové magazíny aktuálne žijú okrem iného práve Žigulim, ktorý bol podrobený naozaj dôkladným úpravám. Tie síce ešte nie sú na konci, ale už teraz údajne toto auto dá stovku za 4,1 s!

Riadne upravený Žiguli totiž dostal motor, prevodovku aj diely podvozku zo Subaru WRX STI. Dokonca podľa dostupných zdrojov poslúžila ako darca techniky aj časť interiéru edície Spec-C RA-R, čo bola mimochodom edícia limitovaná na iba 300 kusov. Celkovo tento špeciál disponuje výkonom 226 kW (307 k).

Problémom bola nutnosť rozšíriť karosériu o plných pätnásť centimetrov, ale ako je vidieť, táto prekážka bola prekonaná a výsledok nevyzerá vôbec zle. Autori tohto projektu chcú vyladiť motor na rovných päťsto koní, čo znie skoro až strašidelne, pretože už teraz zvládne prepracovaný Žiguli stovku za 4,1 s. Kompletnú galériu nájdete na Tuning.life.

lada_3.jpglada_1.jpglada_4.jpglada_5.jpglada_2.jpglada_6.jpg
Zdroj: Tuning.life

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY