vytisknout velikost písma A titul „najhoršia úprava pre Jaguar XJ“ získava... Forigato Designs

A titul „najhoršia úprava pre Jaguar XJ“ získava... Forigato Designs

Nie nadarmo sa hovorí, že všetkého veľa škodí. Ako ukážkový príklad môže poslúžiť napríklad BMW i3 v úprave od Eve Ryn. A dnes tu máme ďalší dôkaz, ktorý tentoraz pochádza z Ameriky. Spoločnosť Forigato Designs ponúka sadu diskov a ďalších doplnkov pre Jaguar XJ L. Výsledok sa naozaj príliš nepodaril.

Ak sa vám podľa nášho názoru veľmi vydarený vzhľad Jaguaru XJ L nepozdáva, môžete zájsť k Forigato Designs, kde vám ponúknu chrómované kolesá Maschili dostupné v rôznych farebných verziách a vo veľkosti až 32 palcov! A ak ani to nestačí, je tu k dispozícii ešte paket, ktorý vám prihodí na prednú časť sadu chrómových doplnkov. 

Navyše dostanete chrómovanú masku chladiča, ktorá nemá úplne presný tvar pôvodnej masky, a chrómové mriežky do predného nárazníka. Viac o tejto prehliadke nevkusu prezradí priložená fotogaléria...

forigato_1.jpgforigato_2.jpgforigato_3.jpgforigato_4.jpgforigato_5.jpgforigato_6.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY