vytisknout velikost písma A preteky dragsterov v hlbokom blate ste už videli?

A preteky dragsterov v hlbokom blate ste už videli?

Pretekať sa dá so všetkým a všade (prinajmenšom kým vás nevyhodí nejaký úradník s pečiatkami). Preteky dragsterov v blate sú ale skutočne zvláštne. Márne hľadáme cieľ súťaže. Vyhrá ten, kto prejde blatovú dráhu najrýchlejšie? Alebo ten, kto je na konci najšpinavší?

Čo je vlastne k takejto súťaži potrebné? Pravdepodobne sa nezaobídete bez poriadneho amerického pick-upu na rebrinovom ráme a obrovských pneumatikách. Hodiť sa bude aj nejaký ten kompresorom preplňovaný osemvalec, taký si ostatne môžete postaviť aj sami doma.

Preteky dragsterov v blate sú populárne predovšetkým na americkom stredozápade, ale na internete nájdete plno videí aj z Nórska alebo Kanady, keby ste hľadali inšpiráciu, čo s daždivým popoludním. Už sme tu mali dokonca aj preteky školských autobusov. Skoro sa až bojíme, čo sa objaví nabudúce...

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY