vytisknout velikost písma A preteky dragsterov v hlbokom blate ste už videli?

A preteky dragsterov v hlbokom blate ste už videli?

Pretekať sa dá so všetkým a všade (prinajmenšom kým vás nevyhodí nejaký úradník s pečiatkami). Preteky dragsterov v blate sú ale skutočne zvláštne. Márne hľadáme cieľ súťaže. Vyhrá ten, kto prejde blatovú dráhu najrýchlejšie? Alebo ten, kto je na konci najšpinavší?

Čo je vlastne k takejto súťaži potrebné? Pravdepodobne sa nezaobídete bez poriadneho amerického pick-upu na rebrinovom ráme a obrovských pneumatikách. Hodiť sa bude aj nejaký ten kompresorom preplňovaný osemvalec, taký si ostatne môžete postaviť aj sami doma.

Preteky dragsterov v blate sú populárne predovšetkým na americkom stredozápade, ale na internete nájdete plno videí aj z Nórska alebo Kanady, keby ste hľadali inšpiráciu, čo s daždivým popoludním. Už sme tu mali dokonca aj preteky školských autobusov. Skoro sa až bojíme, čo sa objaví nabudúce...

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY