vytisknout velikost písma A preteky dragsterov v hlbokom blate ste už videli?

A preteky dragsterov v hlbokom blate ste už videli?

Pretekať sa dá so všetkým a všade (prinajmenšom kým vás nevyhodí nejaký úradník s pečiatkami). Preteky dragsterov v blate sú ale skutočne zvláštne. Márne hľadáme cieľ súťaže. Vyhrá ten, kto prejde blatovú dráhu najrýchlejšie? Alebo ten, kto je na konci najšpinavší?

Čo je vlastne k takejto súťaži potrebné? Pravdepodobne sa nezaobídete bez poriadneho amerického pick-upu na rebrinovom ráme a obrovských pneumatikách. Hodiť sa bude aj nejaký ten kompresorom preplňovaný osemvalec, taký si ostatne môžete postaviť aj sami doma.

Preteky dragsterov v blate sú populárne predovšetkým na americkom stredozápade, ale na internete nájdete plno videí aj z Nórska alebo Kanady, keby ste hľadali inšpiráciu, čo s daždivým popoludním. Už sme tu mali dokonca aj preteky školských autobusov. Skoro sa až bojíme, čo sa objaví nabudúce...

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY