vytisknout velikost písma A preteky dragsterov v hlbokom blate ste už videli?

A preteky dragsterov v hlbokom blate ste už videli?

Pretekať sa dá so všetkým a všade (prinajmenšom kým vás nevyhodí nejaký úradník s pečiatkami). Preteky dragsterov v blate sú ale skutočne zvláštne. Márne hľadáme cieľ súťaže. Vyhrá ten, kto prejde blatovú dráhu najrýchlejšie? Alebo ten, kto je na konci najšpinavší?

Čo je vlastne k takejto súťaži potrebné? Pravdepodobne sa nezaobídete bez poriadneho amerického pick-upu na rebrinovom ráme a obrovských pneumatikách. Hodiť sa bude aj nejaký ten kompresorom preplňovaný osemvalec, taký si ostatne môžete postaviť aj sami doma.

Preteky dragsterov v blate sú populárne predovšetkým na americkom stredozápade, ale na internete nájdete plno videí aj z Nórska alebo Kanady, keby ste hľadali inšpiráciu, čo s daždivým popoludním. Už sme tu mali dokonca aj preteky školských autobusov. Skoro sa až bojíme, čo sa objaví nabudúce...

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY