vytisknout velikost písma A nový Ford Mondeo na kolesách veľkosti 22" ste už videli?

A nový Ford Mondeo na kolesách veľkosti 22" ste už videli?

Hovorí sa, že kolesá robia auto. Niekto je tiež toho názoru, že čím väčšie disky sú, tým lepšie auto vyzerá. Rovnaký postoj zrejme zastáva nemecká spoločnosť Loder1899, ktorá pre aktuálny Ford Mondeo pripravila sadu diskov veľkosti 22 palcov.

Loder1899 sľubuje inštaláciu týchto obrích kolies bez nutnosti zasahovať do tvaru karosérie. Inak povedané, rozšírené blatníky sa nekonajú. Vyberať môžete medzi lesklo čiernymi alebo striebornými diskmi. Presný rozmer pneumatík spoločnosť neuvádza, avšak dodávateľom je Vredestein a konkrétne ide o plášte Ultrac Sessanta.

Výsledok má údajne za následok iba ľahkú stratu komfortu. Ak by vás ale napriek tomu extrémne nízka pneumatika znepokojovala, môžete siahnuť po niečom menšom. Ponuka začína na sedemnásťpalcových kolesách.

Loder1899 zároveň ponúka okrem kolies samotných aj možnosť upraviť výfuk, znížiť podvozok alebo zvýšiť výkon motora.

loder_5.jpgloder_1.jpgloder_2.jpgloder_3.jpgloder_4.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY