vytisknout velikost písma A najlepším naftovým autom pre rok 2015 sa stáva...

A najlepším naftovým autom pre rok 2015 sa stáva...

Napríklad taký britský magazín Dieselcar nedávno vyhlásil najlepšie naftové auto roka 2015. Nebudeme vás napínať, absolútnym víťazom sa stal Citroën C4 Cactus.

Magazín Dieselcar vyhlasuje okrem absolútneho víťaza aj niekoľko ďalších kategórií. Medzi malými autami zabodoval Ford Fiesta, kategóriu stredných vozidiel vyhral Ford Focus, veľké autá ovládol Jaguar XE a luxusné vozidlá potom Mercedes-Benz triedy S.

Najlepší z kategórie MPV je Citroën Grand C4 Piccaso, medzi crossovermi zabodoval opäť Cactus, triedu áut s pohonom všetkých kolies vyhralo Volvo XC90, medzi kombi uspela Škoda Octavia, pri športových vozidlách to bolo Audi TT a za najlepšie ekologické auto bola označená Tesla Model S.

Porota vyberala z viac ako dvoch stoviek kandidátov, z ktorých zostavila 28 finalistov. Len pre pripomenutie dodáme, že minulý ročník vyhral Nissan Qashqai.

Audi TT - nejlepší sportovní vůz.jpgCitroën Grand C4 Picasso - nejlepší MPV.jpgFord Fiesta - nejlepší malé naftové auto.jpgFord Focus - nejlepší středně velký vůz.jpgJaguar XE - nejlepší velké auto.jpgMercedes-Benz třídy S - nejlepší luxusní vůz.jpgŠkoda Octavia Combi - nejlepší kombi.JPGTesla Model S - nejlepší ekologické auto.jpgVolvo XC90 - Nejlepší auto s pohonem 4x4.jpgCitroën C4 Cactus - auto roku 2015 a nejlepší crossover.JPG

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY