vytisknout velikost písma A najlepším naftovým autom pre rok 2015 sa stáva...

A najlepším naftovým autom pre rok 2015 sa stáva...

Napríklad taký britský magazín Dieselcar nedávno vyhlásil najlepšie naftové auto roka 2015. Nebudeme vás napínať, absolútnym víťazom sa stal Citroën C4 Cactus.

Magazín Dieselcar vyhlasuje okrem absolútneho víťaza aj niekoľko ďalších kategórií. Medzi malými autami zabodoval Ford Fiesta, kategóriu stredných vozidiel vyhral Ford Focus, veľké autá ovládol Jaguar XE a luxusné vozidlá potom Mercedes-Benz triedy S.

Najlepší z kategórie MPV je Citroën Grand C4 Piccaso, medzi crossovermi zabodoval opäť Cactus, triedu áut s pohonom všetkých kolies vyhralo Volvo XC90, medzi kombi uspela Škoda Octavia, pri športových vozidlách to bolo Audi TT a za najlepšie ekologické auto bola označená Tesla Model S.

Porota vyberala z viac ako dvoch stoviek kandidátov, z ktorých zostavila 28 finalistov. Len pre pripomenutie dodáme, že minulý ročník vyhral Nissan Qashqai.

Audi TT - nejlepší sportovní vůz.jpgCitroën Grand C4 Picasso - nejlepší MPV.jpgFord Fiesta - nejlepší malé naftové auto.jpgFord Focus - nejlepší středně velký vůz.jpgJaguar XE - nejlepší velké auto.jpgMercedes-Benz třídy S - nejlepší luxusní vůz.jpgŠkoda Octavia Combi - nejlepší kombi.JPGTesla Model S - nejlepší ekologické auto.jpgVolvo XC90 - Nejlepší auto s pohonem 4x4.jpgCitroën C4 Cactus - auto roku 2015 a nejlepší crossover.JPG

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY