vytisknout velikost písma 700 koní je málo? Nevadí, chystá sa Tesla Model S s výkonom 900 koní

700 koní je málo? Nevadí, chystá sa Tesla Model S s výkonom 900 koní

Spoločnosť Larte Design má vo svojej ponuke okrem iného aj úpravu pre Teslu Model S. Tá nesie označenie Elizabeta a obsahuje sadu nových nárazníkov, difúzor, decentný zadný spojler, prahové nástavce a ďalšie klasické veci. Lenže tým plány tohto úpravcu nekončia. Okrem dizajnu chce pripraviť aj zvýšenie výkonu.

Vylepšenie dynamiky sa v Larte Design chystá pre verziu, ktorá to potrebuje zo všetkých najmenej, teda pre vrcholné prevedenie P85 D, u ktorého dajú obidva dva motory dohromady sedemsto koní a auto je schopné pokoriť zrýchlenie z nuly na amerických šesťdesiat míľ v hodine za 3,1 s.

Ľudia od Larte Design však mienia zvýšiť výkon tak, aby sa súčet oboch motorov dostal na 900 koní. Záujemcovia sa údajne majú tešiť okrem ešte lepšej dynamiky na fakt, že sa nijako nezmení spotreba energie. Sme celkom zvedaví na to, ako táto vec skončí. Nie je to tak dávno, čo sa spoločnosť Tesla vyjadrila na tému tuningu Modelu S tak, že to nie je práve bezpečná záležitosť.

tesla900_06.jpgtesla900_07.jpgtesla900_08.jpgtesla900_09.jpgtesla900_10.jpgtesla900_11.jpgtesla900_01.jpgtesla900_02.jpgtesla900_03.jpgtesla900_04.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY