vytisknout velikost písma 700 koní je málo? Nevadí, chystá sa Tesla Model S s výkonom 900 koní

700 koní je málo? Nevadí, chystá sa Tesla Model S s výkonom 900 koní

Spoločnosť Larte Design má vo svojej ponuke okrem iného aj úpravu pre Teslu Model S. Tá nesie označenie Elizabeta a obsahuje sadu nových nárazníkov, difúzor, decentný zadný spojler, prahové nástavce a ďalšie klasické veci. Lenže tým plány tohto úpravcu nekončia. Okrem dizajnu chce pripraviť aj zvýšenie výkonu.

Vylepšenie dynamiky sa v Larte Design chystá pre verziu, ktorá to potrebuje zo všetkých najmenej, teda pre vrcholné prevedenie P85 D, u ktorého dajú obidva dva motory dohromady sedemsto koní a auto je schopné pokoriť zrýchlenie z nuly na amerických šesťdesiat míľ v hodine za 3,1 s.

Ľudia od Larte Design však mienia zvýšiť výkon tak, aby sa súčet oboch motorov dostal na 900 koní. Záujemcovia sa údajne majú tešiť okrem ešte lepšej dynamiky na fakt, že sa nijako nezmení spotreba energie. Sme celkom zvedaví na to, ako táto vec skončí. Nie je to tak dávno, čo sa spoločnosť Tesla vyjadrila na tému tuningu Modelu S tak, že to nie je práve bezpečná záležitosť.

tesla900_06.jpgtesla900_07.jpgtesla900_08.jpgtesla900_09.jpgtesla900_10.jpgtesla900_11.jpgtesla900_01.jpgtesla900_02.jpgtesla900_03.jpgtesla900_04.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY