vytisknout velikost písma 2x100 000: Opel oslavuje Insigniu, Škoda model Citigo

2x100 000: Opel oslavuje Insigniu, Škoda model Citigo

Prakticky v rovnakom čase k nám dorazili dve veľmi podobné správy. Každá upozorňuje na číslo 100 000. V prvom prípade ide o Opel, ktorý oslavuje 100 000 prijatých objednávok na omladenú Isnigiu, v druhom prípade sa bavíme o Škode, ktorá vyrobila rovnaký počet kusov modelu Citigo.

Opel predstavil facelift modelu Insignia na minuloročnom autosalóne vo Frankfurte, pričom do tej doby prekročila výroba 600 000 kusov (od roku 2008). Modernizácia priniesla okrem iného prepracovaný vzhľad, vylepšenie interiéru a verziu Country Tourer. Tá už tiež má za sebou náš redakčný test.

Škoda naproti tomu neoslavuje objednávky, ale reálne vyrobené autá. V Bratislave opustilo aktuálne výrobnú linku Citigo s poradovým číslom 100 000. Len pre presnosť dodajme, že Citigo sa vyrába od roku 2011. V roku 2013 údajne vzrástol záujem o tento model o 51%.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY