vytisknout velikost písma 21 dôkazov, že zaparkovať ako človek je niekedy náročné

21 dôkazov, že zaparkovať ako človek je niekedy náročné

Zaparkovať presne podľa predpisov, zdravého rozumu a zásad slušnosti nie je vždy ľahké. Najmä v centrách miest alebo na veľkých sídliskách s beznádejne poddimenzovaných parkovacou infraštruktúrou sú vodiči často nútení uchyľovať sa ku kompromisom voči legislatíve i vlastnému svedomiu.

Existuje ale aj vyšší level zlého parkovania. V ňom nejde len o to, aby auto bolo nejako odstavené. To je možno dokonca podružný dôvod. Hlavné je nastaviť ostatným zrkadlo ich zbabelosti a dať najavo odvahu stanoviť vlastné pravidlá hry. Tak nejako musia uvažovať ľudia, ktorým sa zdá spoločensky vhodné zaparkovať naprieč cez dve miesta pre invalidov.

Potom je tu parkovanie z kategórie "Nemám čas". Vodiči poverení vyšším poslaním jednoducho zastavia čo najbližšie k dverám, do ktorých sa potrebujú dostať, a neriešia, či pritom zablokujú prechod alebo jazdný pruh.

A samozrejme medzi nami jazdia aj slobodomyseľní jedinci, ktorí sa pri voľbe miesta a uhla státia nenechávajú zväzovať neurotickou konvenciou vodorovného značenia.

Fotografie, ktoré ste videli v galérii, pochádzajú od našich čitateľov z ČR a SR.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY