vytisknout velikost písma 21 dôkazov, že zaparkovať ako človek je niekedy náročné

21 dôkazov, že zaparkovať ako človek je niekedy náročné

Zaparkovať presne podľa predpisov, zdravého rozumu a zásad slušnosti nie je vždy ľahké. Najmä v centrách miest alebo na veľkých sídliskách s beznádejne poddimenzovaných parkovacou infraštruktúrou sú vodiči často nútení uchyľovať sa ku kompromisom voči legislatíve i vlastnému svedomiu.

Existuje ale aj vyšší level zlého parkovania. V ňom nejde len o to, aby auto bolo nejako odstavené. To je možno dokonca podružný dôvod. Hlavné je nastaviť ostatným zrkadlo ich zbabelosti a dať najavo odvahu stanoviť vlastné pravidlá hry. Tak nejako musia uvažovať ľudia, ktorým sa zdá spoločensky vhodné zaparkovať naprieč cez dve miesta pre invalidov.

Potom je tu parkovanie z kategórie "Nemám čas". Vodiči poverení vyšším poslaním jednoducho zastavia čo najbližšie k dverám, do ktorých sa potrebujú dostať, a neriešia, či pritom zablokujú prechod alebo jazdný pruh.

A samozrejme medzi nami jazdia aj slobodomyseľní jedinci, ktorí sa pri voľbe miesta a uhla státia nenechávajú zväzovať neurotickou konvenciou vodorovného značenia.

Fotografie, ktoré ste videli v galérii, pochádzajú od našich čitateľov z ČR a SR.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY