vytisknout velikost písma 21 dôkazov, že zaparkovať ako človek je niekedy náročné

21 dôkazov, že zaparkovať ako človek je niekedy náročné

Zaparkovať presne podľa predpisov, zdravého rozumu a zásad slušnosti nie je vždy ľahké. Najmä v centrách miest alebo na veľkých sídliskách s beznádejne poddimenzovaných parkovacou infraštruktúrou sú vodiči často nútení uchyľovať sa ku kompromisom voči legislatíve i vlastnému svedomiu.

Existuje ale aj vyšší level zlého parkovania. V ňom nejde len o to, aby auto bolo nejako odstavené. To je možno dokonca podružný dôvod. Hlavné je nastaviť ostatným zrkadlo ich zbabelosti a dať najavo odvahu stanoviť vlastné pravidlá hry. Tak nejako musia uvažovať ľudia, ktorým sa zdá spoločensky vhodné zaparkovať naprieč cez dve miesta pre invalidov.

Potom je tu parkovanie z kategórie "Nemám čas". Vodiči poverení vyšším poslaním jednoducho zastavia čo najbližšie k dverám, do ktorých sa potrebujú dostať, a neriešia, či pritom zablokujú prechod alebo jazdný pruh.

A samozrejme medzi nami jazdia aj slobodomyseľní jedinci, ktorí sa pri voľbe miesta a uhla státia nenechávajú zväzovať neurotickou konvenciou vodorovného značenia.

Fotografie, ktoré ste videli v galérii, pochádzajú od našich čitateľov z ČR a SR.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY